obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
internet alles in 1 plust traag
Ziggo doei
Er zijn geen internetstoringen in mijn regio (contact gehad met ziggo) maar het internet is de laatste maand geregeld erg taag. Eerder zat ik met mijn alles in 1 plus rond de 18 mb download en 1.80 upload. Nu haal ik nog maar tussen de 10-14 mb download en upload is ongeveer gelijk. Heb mijn modem en router al gereset maar dit helpt niets, verder niets veranderd.

Ook heb ik geregeld dat het lang duurt voordat een bepaalde pagina geladen wordt of ik de melding krijg dat de pagina niet bereikbaar is, dan klik ik op vernieuwen en voila daar is de pagina dan ineens weer wel. Heeft iemand een oplossing??

Alvast bedankt.
 
bart19
je kan ook eens een andere dns gebruiken in plaats die van ziggo van open dns bv
208.67.222.222 en 208.67.220.220Grin
 
Ziggo doei

Quote

bart19 schreef:
je kan ook eens een andere dns gebruiken in plaats die van ziggo van open dns bv
208.67.222.222 en 208.67.220.220Grin


oke, ga ik eens proberen, helpt dit alleen voor de wegvallende verbinding of ook voor de snelheid?
 
MisterSenseo
Firefox of Slimbrowser geprobeerd ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
bart19
heb je de gateway goed ingestelt staat hij op dhcp of static beetje meer info. anders
maak eens een schermafdruk van je router instellingen print/screen
 
bart19
ps: heb je de computer al rechtstreeks aan de modem gehangen
doe dan eens een ping test naar het ziggo adres
 
MisterSenseo

Quote

pikanto schreef:
Goedemiddag Mr. Senseo,

Bedankt voor de reaktie,

Ik heb Firefox geprobeerd dit werkt niet. Slimbrowser . kan ik nog proberen.
Normaal wordt met chrome gewerkt. Dit werkt (met ADSL) zonder probleem.

Ik heb de hele handel (Ubeemodem , Router linksys WRT 320N gereset helpt niet.
Wat ik ook nog zal proberen is de Router opnieuw instellen (zonder de CD) via het IP adres,
Ik vermoed dat de beveiligingssoftware Home networfk defender) misschien invloed heeft??


Die Linksys router heeft een perfecte beveiliging dus alle Defender-troep in je pc kun je veilig uitzetten en uitlaten.Firewall en Defender dus,alleen een goeie viruskiller installeren bijvoorbeeld Bitdefender2008.
Met flinke waarschijnlijkheid ligt het daaraan........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
MisterSenseo
Check jij je aansluitingen eens ?
Een ping van 260 ms is wel giga veel hoor...........
De Ziggo ping is normaal onder de 10 ms dus ik denk dat je ergens een kabeltje niet correct hebt zitten.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet alles in 1 plust traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-03-2020
Advertentie