obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Snelheid bij kabelinternet van ziggo.
amstel
Beste mensen,

Ik heb aan iemand gevraagd die best wel expert is op het gebied van internet.
En hij zei dat ook kabelinternet van ziggo last heeft om een hoge snelheid te leveren in afgelegen gebieden.
Ik wil graag ziggo alles in 1 plus, dit is dus 20mb al haal ik maar 15 maakt `t me niet zo heel veel uit.

maar ik heb 2 naasten buren en zij hebben 3.16 en 3.17 download snelheid via www.speedtest.net
Dus dt is te hoog voor in 3MB abonnement dus zou ik er vanuit gaan dat ze minimaal 20mb hebben.
Is dit mogelijk dan dat ze er maar 3.16mb/s doorhalen?
Dus dan zou betekenen dat ik ook 3.16 heb?

maar ik dacht dat je bij kabelinternet geen last had van lange afstand tot aan de centrale.

Kan iemand mij helpen AUB

bij voorbaad dank.

met vr. gr.
Amstel
Gewijzigd door amstel op 23-03-2010 22:57
 
Zippo

Quote

amstel schreef:
maar ik dacht dat je bij kabelinternet geen last had van lange afstand tot aan de centrale.
Amstel


In die veronderstelling leef ik ook. Dit effect treed zeker te weten op bij ADSL, waarbij de lengte van de koperdraadjes van je huis naar de centrale van invloed zijn. Bij kabel speelt dit bij mijn weten niet. Echter ook coax kabel heeft demping dus het zou best kunnen.

Wie durft een zekere uitspraak hierover te doen?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Ik durf in elk geval niet tegen de machtige Amerikaanse aansteker in te gaan !!!!!
PfftPfftPfftPfftPfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Undertaker
Zal vanmiddag eens navraag doen bij een kennisje van mij ( werkzaam bij Ziggo zelf als onsite monteur )

Update:

ik heb de beste man gesproken, hij zegt dat er een lichte demping kan zijn, kan ook komen door een slechte aansluiting van wijk kast tot huis, kan zijn dat er ergens veel verstoring is m.b.t verkeerd aangebrachten lassen, zou ook mogelijk een hele grote afstand zijn wat hij moet overbruggen. hij zegt kunnen vele dingen zijn die dat veroorzaken.
Gewijzigd door Undertaker op 24-03-2010 13:44
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
amstel
dus kort gezegt het zou zomaar kunnen dat als ik een 3.16Mb krijg hoewel ik 20mB bestel?

kan ik ziggo daarover vragen welkeoorzaak dit is en hoe ik dit kan verhelpen dan?

maar bedankt voor uw snel antwoord
 
Undertaker
Zou helaas zomaar kunnen!
Je zou kunnen bellen waarom deze problemen optreden, al vraag ik me ten strengste af OF ze er iets aan kunnen doen! Ja, Misschien zullen ze adviseren een monteur in de arm tenemen ... denk meer dan dat zullen ze niet voor je kunnen betekenen denk ik.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
amstel
ok, hardstikke bedankt voor de informatie.
Ik wilde altijd erg graag ziggo omdat ik dacht dat het niet uit maakte hoever je weg woonde, wij wonen wat achteraf dus ik hoopte dat ik gewoon 20mb of mssn wel 50mb kon halen.
Ik ken iemand die wel kon meten wat kpn hier ongeveeer haalt. Hij zei dat kpn bij mij 4mb/s haalt. Dus dan ga ik toch maar voor de KPN omdat er toch wel vaker problemen bij ziggo zijn. dankuwel voor de snelle informatie

 
Undertaker
kijk uit he! dit is geen garantie dat jij ook echt het gene haalt!
Met kpn moet je maar geluk hebben wat betreft de snelheid! EN ZEKER ook omdat je ook met kpn een goed eind uit de buurt van de Wijkcentrale / Kabelverdeler komt! ik vraag me serieus af of je er wel goed aan doet naar KPN tegaan. denk niet dat je er veel EXTRA uit zult kunnen halen.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
amstel
nee ik weet dat dat bij kpn ook is, maar die man kon dat thuis nakijken en hij zei dat ik hier 4mb zou halen ongeveer.
want ziggo is ook (maar) 3.16.

en kpn heeft toch veeel minder last van storingen telefoon en internet gezien tegenover ziggo. tenminste als je al die klachten hoort en mag geleven op tv/krant etc.
 
Undertaker
Nouja, Daar ben ik het niet mee eens hoor! Er zijn ZAT klachten over kpn, zoek maar op google je vind er zat,
ieder bedrijf heeft ze voordelen en nadelen hoor Smile
Gewijzigd door Undertaker op 25-03-2010 12:50
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid bij kabelinternet van ziggo.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie