obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Wat verandert er?
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Verhoging kosten acceptgiro met 100%
Marg
Misschien staat mijn bijdrage wel in het verkeerde onderdeel, maar dat hoor ik dan wel van het panel.

Vanmiddag de nieuwe rekening ontvangen van Ziggo voor de periode april tot juli en wie schetst mijn verbazing?
Ziggo heeft de kosten voor de acceptgiro met 100% verhoogd!

Deze "aanvullende dienst" zoals Ziggo die omschrijft op de factuur is alleen te vermijden door een automatische incasso. Ik maak geen gebruik van de automatische incasso maar betaal mijn rekening via I-net en op deze manier ontvangt Ziggo mijns inziens extra inkomsten over de rug van degenen die gene automatische incasso wensen. Beslist gene goede zaak.

Worden de te maken kosten van de grote storing laatstleden door de afnemers van Ziggo betaald?

Marg
 
MisterSenseo
Ik denk het niet want als je een bekeuring krijgt moet je ook ineens 6 euro extra administratiekosten betalen.
Ik denk dat het aan de banken ligt die je willen gaan verplichten voor automatische incasso te gaan kiezen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Zippo
Het is wel degelijk in het voordeel van Ziggo om je 'over te halen' via automatische incasso te betalen.

Er zijn voor ziggo alleen maar voordelen:

- betaling komt op tijd, geen renteverlies
- betaling kan vroeger afgeschreven worden, is rentewinst
- administratie kosten gaan omlaag
- transactiekosten gaan omlaag.

Ziggo wanneer berekenen jullie deze besparing door in de abonnementstarieven?

Of betalen we hiermee de povere snelheidsverhoging zelf?

Ik zal deze vragen meenemen in het overleg met Ziggo.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Marg
MisterSenseo, jouw reactie is wel erg kort door de bocht en de vergelijking is enigzins mank.

Zippo, goed dat je dit mee wilt nemen in het overleg dat jullie hebben met Ziggo. Wanneer ben je in de gelegenheid om deze vraag namens Ziggo te beantwoorden? Er gaat so wie so een briefje naar Ziggo waarmee ik bezwaar aanteken tegen deze verhoging van 100%.

Het lijkt mij wettelijk niet eens toegestaan om kosten met 100% te verhogen en zeker niet zonder het vooraf in kennis stellen van degenen aan wie de factuur gericht is.

Dat Ziggo er "beter" van wordt is duidelijk.
Gewijzigd door Marg op 24-03-2010 21:02
Marg
 
Zippo
Begin april denk ik weer! Er is een onderdeel Ziggo Gebruikers Groep op deze site waarin ik de zaken terugkoppel.

Wordt vervolgt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Het antwoord van Zippo sluit helemaal aan op mijn "manke en kort door de bocht" zijnde vergelijking.
Maar Marg,in elk geval bedankt voor je opbeurende antwoord........Pfft
Ik heb de regels tenslotte ook niet gemaakt.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Zippo
Dacht dat men in Den Haag toch diplomatieker is! Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Ja op het Binnenhof Wink
In de rest van DenHaag zijn we eerlijk.......Pfft
Whaha....Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Marg
Dank. Ik wacht af.
Marg
 
Marg
Is er al iets bekend over de 100% verhoging van de acceptgirokosten?
Marg
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhoging kosten acceptgiro met 100%', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel of niet verhoging? Snelheid : 5 24-06-2017
abbonement kosten ( ik ben niet tevreden) Klacht over Ziggo : 6 23-10-2015
Extra zenders in HD zonder extra kosten! • BBC 1 • BBC 2 • TLC Welke zender wil je er nog bij hebben? : 10 17-10-2014
Snelheids verhoging 2014 Snelheid : 2 08-02-2014
Snelheid verhoging 2012 Ziggo nieuws : 31 05-04-2012
Advertentie