obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Arris modem TM702B
marconist
Hallo iedereen hier,
Ik ben een nieuwe gebruiker van dit forum (mijn naam is Peter)

Ik heb een probleem wat ik op dit forum nog niet ben tegen gekomen.
Na een half jaar trouwe dienst is mijn arris modem er mee op gehouden,
alleen het powerledje brand en voor de rest gebeurd er niks mijn du was 50/5 zonder router.
Dus wie weet wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Groeten Peter.
 
Zippo
Heb je al eens een reset geprobeerd?

Je kunt de klantenservice vragen of ze je modem kunnen 'zien'.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
marconist
Ja reset heb ik al geprobeerd,
Zal wel een print breukje in zitten,want het gaat niet op zoek naar een signaal,waar het op kan locken.
Alleen het power ledje brand.
En mijn pc ziet het modem ook niet,en telefoon is hartstikke dood.
Maar inmiddels heb ik het motorola modem weer kunnen activeren.
 
Voortvander
Beste Peter,

Je bericht gelezen van 18 april 2010 over het Arris modem.
Het kan toeval zijn maar mijn Arris modem heeft sinds 18 april 11.00 uur hetzelfde probleem.
Alleen het groene power led gaat branden en het resetten heeft geen invloed op de opgetreden storing.
Dus geen Telefoon, internet of mailen.
Het koste mij 3 keer een telefoongesprek met de helpdesk van Ziggo voordat zij tot de ontdekking kwamen dat het modem niet benaderd kon worden, dus gewoon defect.
Het wisselen van het modem is tegenwoordig een hele operatie bij Ziggo.
Er komt notabene een monteur voor deze (complexe operatie)
Deze operatie gaat plaatsvinden op 23 april.
Dit noem ik nog eens service, bijna 6 dagen geen telefoon, internet of mailen en dat voor een duur alles in 1 pakket.

Klantenservice bij Ziggo is nog ver te zoeken maar dat is inmiddels al genoegzaam bekend.
Helaas hebben ze in Noord Holland de macht !!!
 
marconist
Inmiddels heb ik kpn benadert om mijn telefoon weer via een draadje te laten lopen,want via de kabel is waardeloos,een stroom storing of van de kabel of modem..... je zit gelijk zonder.
Gelukkig had ik mijn motorola modem nog niet opgestuurd,en gelukkig kon ik het activeren zonder helpdesk.
Morgen middag 22 april zou hier een monteur komen,maar dit heb ik geannuleerd omdat ik een stapje terug doe en het voorlopig maar bij du 20/3 houd,dit is snel zat heb ik gemerkt.
Oooooh ja ik woon in noord-holland en zat voorheen bij multikabel,en er waren nooit geen problemen............
 
Voortvander
Beste Peter,

Een zeer wijs besluit dat zouden veel meer klanten va Ziggo moeten doen.
Na het opgaan van Multikabel in Ziggo zijn ook de storingen en uitval sterk toegenomen.
Zelfs het TV signaal is regelmatig gestoord en niet om aan te zien.
Het alles in 1 pakket van Ziggo is niet aan te bevelen.

Dit is de praktijk:

Hoge kostprijs.
Regelmatig storing op het TV kanaal.
Wegvallen van telefoon verbinding.
Storingen op de mailserver.
Inzakken van downloadsnelheid op internet.

Bij al deze ellende gaat het altijd om een storing en daar is wel begrip voor dezerzijds maar, de freqentie van de storingen zijn abnormaal hoog voor een kabelaar met een hoge eigen dunk !
 
Zippo
Neox houd ons op de hoogte!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
marconist
@Neox,
Hier "mislukte update push" was ik al bang voor,ook bij mij was het plotsklaps over,rond een uur of 11.
Groet Peter.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arris modem TM702B', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie