obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Onderwerp afdrukken
digitale ontvanger schakelt zelf over van radio naar tv signaal
dikdikkie
SmileHallo,
Ik heb sinds een maand de samsung smt-h3102 in huis, digitale interactieve ontvanger. Dit apparaat werkt wel maar heeft een paar nadelen, na een aantal uren dat het heeft aan gestaan op de radio, schakelt het uit zichzelf over na tv signaal. Erg irritant is dit. Dit gebeurde in de afgelopen maand al weer een keer of 6. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Het andere nadeel van het apparaat is als je weer aan doet het laatste gekozen tv kanaal wel onthoud maar niet die van de radio.
Moet ik iets veranderen in de samsung of is dit een mankement .

Weet iemand raad?
Gewijzigd door dikdikkie op 25-04-2010 19:26
 
Undertaker
Misschien een Update van de software? op de website van samsung OF op het apparaat zelf staat meestal wel een manier omdat tedoen.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
dikdikkie
Hallo Jeffrey,
Heb in het menu gekeken en deze geeft aan dat er geen nieuwe update beschikbaar is en in gebruiksaanwijziging word je ook niets wijzer van.
Zal het niet te maken hebben met een softwareprobleem? Of een fabricagefout?

mvg Dikdikkie
 
Undertaker
Zou heel goed kunnen qua software, daarom zei ik ook kijk even of er een update beschikbaar is! heb je toevallig al Samsung hierover ingelicht? misschien weten zij wel een oplossing voor jouw probleem?!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
dikdikkie
Ik heb een tweede decoder van ziggo ontvangen maar moest wel de oude op eigen kosten terugsturen. Wat een slechte service van hen, voor een helft dan.

Deze tweede decoder schakelt ook weer naar een aantal uren over van radio naar tv signaal. Volgens mij wordt het apparaat te heet waardoor het zulke (vreemde) dingen gaat doen. Dingen zoals met teletekst wordt verholpen met de volgende software update, heeft men mij verteld. Ziggo weet blijkbaar geen raad met mij probleem, maar waarom de samsung smt-h3102 op de markt brengen zonder ze getest te hebben op kinderziektes.

Ik ga morgen proberen samsung te bellen en zien wat zij van die probleem afweten. Misschien kunnen zij een oplossing bieden of een andere alternatief geven, als zij het niet als de vorige keer te druk hebben. Te druk hebben ook met de samsung smt-h 3102????

Wordt vervolgd....................... Shock
 
dikdikkie
SadSadWat een helpdesk van samsung, een aanfluiting. Er wordt in de pc gekeken wat ik aleens per mail heb aangegeven. Dan heel snel een conclusie, ga maar terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Winkel? Ik had toch gezegd dat ik het apparaat via ziggo heb.

Ik kan het apparaat voor reparatie, op eigen kosten weer ( wat een service ) opsturen naar:
Selector service bv
Santkamp 26
6836 BE Arnhem

Dan ben ik het apparaat kwijt en kan ik geen digitale tv kijken!!!!!!!!

Conclusie: je wordt door ziggo of samsung van het kastje naar de muur gestuurd.

Slechte serviceSad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitale ontvanger schakelt zelf over van radio naar tv signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
Advertentie