obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo geeft NET 5, SBS 6 en Veronica in HD door vanaf 1 juni 2010
Wout
Ziggo geeft NET 5, SBS 6 en Veronica in HD door

Utrecht, 27 april 2010

Ziggo heeft vandaag bekend gemaakt dat het vanaf 1 juni de zenders NET 5, SBS 6 en
Veronica gaat doorgeven in HD-kwaliteit. De zenders komen beschikbaar in het
HDTV-pakket dat vanaf 1 juni bestaat uit Discovery HD, History HD, National
Geographic Channel HD, NET 5 HD, SBS 6 HD en Veronica HD. Het HDTV-pakket kost vanaf
1 juni € 5,95 per maand. De HD-versies van Nederland 1, 2 en 3 blijven zonder
meerkosten beschikbaar in het rtv-basispakket waarin vooralsnog ook Eurosport HD is
opgenomen.

Andre Kreuzen, Zakelijk Directeur SBS: "Het is fantastisch dat per 1 juni ook
de abonnees van Ziggo ervoor kunnen kiezen om onze drie zenders, NET 5, SBS 6 en
Veronica, in HD-kwaliteit te bekijken. Iets wat met ons groeiende aanbod van
programma's in native HD zeker de moeite waard is. Zo kan de kijker nu al in
optimale HD-kwaliteit genieten van topseries als NCIS en NCIS Los Angeles,
Grey's Anatomy, The Pacific en de nieuwe NET 5-serie Cougar Town".

HDTV
 
olivierbos
Ik dacht dat Ziggo de klant niet extra wilde laten betalen voor HD zenders.
Ik zit er eigenlijk niet op te wachten om Gerard Joling en Patty Brard in Hd te zien. maar dat is mijn smaak.

1 euro per zender is aan de forse kant, gezien het feit dat ze absoluut niet wilden dat de klant moest gaan betalen voor verhoogde kwaliteit.

1236211147
 
Nietes
Is ook mijn smaak Grin en kijk toch heel weinig naar die zenders
Stja Annoying
 
macdualcore
Belachelijk dat je moet betalen neem eens een voorbeeld aan
cawai ,zakkenvullers van Ziggo nooit genoeg en dan met zon slap verhaal komen Opta kom er maar in open die kabel kan ik teminste echt kiezen.
 
mesa57
Jammer dan, de kabel gaat niet open voor digitale c.q. HD zenders. Alleen voor het analoge aanbod.
Verder ga ik dus ook niet betalen voor een HD pakket met het trio van sbs die nog steeds de meeste content uitzenden in nog lager dan SD kwaliteit. Alleen de reclames zullen natuurlijk HD zijn. Laat ze eerst maar eens overschakelen naar HD content, dan zijn de SD beelden mijns inziens van een zodanige kwaliteit dat HD voor mij niet meer hoeft.
 
McBeukie
Kan Ziggo al antwoord geven wanneer zij de rtl zenders gaan doorgeven in HD ( voor dezelfde prijs uiteraard )
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
macdualcore

Quote

McBeukie schreef:
Kan Ziggo al antwoord geven wanneer zij de rtl zenders gaan doorgeven in HD ( voor dezelfde prijs uiteraard )


dream on Shock bij Ziggo betaal je voor alles HD aanbod is droevig neem een voorbeeld aan Caiway meeste aanbod plus in standaardpakket
 
Bordewolf
heb begrepen dat BBC One HD erbij komt. Ik zit meer op de RTL-zenders te wachten
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo geeft NET 5, SBS 6 en Veronica in HD door vanaf 1 juni 2010', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie