obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Afsluiting van Tv, Internet en Telefoon
Gerrie
Ik werd vandaag afgesloten in de kast bij mij in de straat omdat ik niet betaald had,
althans dat beweerde de meneer die mij afsloot
Bij even navragen bleek dat ik dat dat niet zo was maar een straat verder op het zelfde nummer
Sorry vertelde hij ik ga een straat verder en die maar afsluiten
Als ik het niet had gezien had ik waarschijnlijk een week zonder Tv, Internet en Telefoon gezeten.
Ik heb vakantie en was gelukkig thuis
Grove fout vind ik dit van de meneer die dat zomaar even deed
Ziggo controleer je medewerkers aub.
Gewijzigd door Gerrie op 03-05-2010 23:39
 
MisterSenseo

Quote

Gerrie schreef:
Ik werd vandaag afgesloten in de kast bij mij in de straat omdat ik niet betaald had,
althans dat beweerde de meneer die mij afsloot
Bij even navragen bleek dat ik dat dat niet zo was maar een straat verder op het zelfde nummer
Sorry vertelde hij ik ga een straat verder en die maar afsluiten
Als ik het niet had gezien had ik waarschijnlijk een week zonder Tv, Internet en Telefoon gezeten.
Ik heb vakantie en was gelukkig thuis
Grove fout vind ik dit van de meneer die dat zomaar even deed
Ziggo controleer je medewerkers aub.


LOL dat moet je niet tegen de forumleden vertellen maar tegen Ziggo hahahaha.
Wel goed dat je het met ons deelt,kan nooit kwaad.......Grin
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Raven
Het kan ook nog zo zijn dat men een monteur stuurt vanwege het feit dat de buren geen TV hebben en die dan even een kabeltje omdraait ... met als gevolg dat wij nu geen TV hebben !!
Helaas was ik niet thuis.

Waarom zou men iets repareren als je het probleem gewoon kunt verleggen ?
Ik ben er nog niet klaar mee.
 
Gerrie
Ze waren bij mij duidelijk in de verkeerde straat
En ik had het zelfde huisnummer
 
Raven
Ja dat begreep ik al maar in mijn geval verlegden ze gewoon het probleem van mijn buren naar mij... even een kabeltje switchen en klaar was Kees...

ik dacht ik plaats deze waarschuwing even bij die van u om aan te geven hoe "zorgvuldig" Ziggo problemen "verhelpt"
 
Puma
Waar mensen werken worden fouten gemaakt!

Dit is een typisch gevalletje van "oeps, foutje". Het kan gebeuren helaas. Soms is het in het veld erg verwarrend en doe je snel iets verkeerd.

Ik maakte laatst ook een fout en legde ruim 2500 glasvezel aansluitingen plat voor ongeveer 8 min. Gelukkig was het 04:00 uur in de ochtend.
Gewijzigd door Puma op 04-05-2010 21:26
 
Raven
Tja maar in dit geval wist men dat de kabel niet goed was (werd gezegd door de monteur, aldus mijn buurman) en dan sluit je die zonder enig probleem aan bij een ander ?

da's niet oeps... dat is gewoon even het probleem verleggen naar een ander.
 
Gerrie
foutje bedankt

804024467
 
Undertaker
Zo zo, hoe krijg je dat voor elkaar Puma Pfft
ik heb het nog beter gezien, binnenlopen bij een Kpn centrale en ineens de seconde dat je binnenloopt POEF storing! groot deel van Schiedam in stress, en bij mij was het rond 2e in de middag! :-P JAH! hoe ga je dat nou uitleggen ( trek denk ik ellendigheid aan hahaha )
Gewijzigd door Undertaker op 05-05-2010 08:14
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
kezeltje
geen sterk verhaal, maar ik heb een satellietverbinding er uit gehaald.
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afsluiting van Tv, Internet en Telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-03-2020
Advertentie