obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
MisterSenseo

Quote

Bitfreak schreef:

De power signaalwaarden vallen nog steeds binnen de specificaties.


Zal best, maar mijn persoonlijke ervaring is, zodra de power waardes in de min gaan dat daarmee de ellende begint.
Mijn persoonlijke ervaringen zijn, hoe hoger richting +10 hoe beter het eindresultaat.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Bitfreak
De signaalwaarde moeten tussen -15 en +15dBm liggen.
0dBm is dan netjes in het midden.
 
eezacque

Quote

MisterSenseo schreef:

Die power waardes zijn zeker verkeerd, het ziet ernaar uit dat het signaal te zwak is.
Kun je aangeven hoe je huisinstallatie aangesloten is, vanaf WCD tot aan je modem ?
Wel of geen draaisplitter, wel of geen versterker ertussen......iets doet me denken dat je geen versterker hebt en wél een draaisplitter.
Ook krijg ik het idee dat de allereerste kabel die uit WCD komt dat die slechte contacten heeft..........


De groene kabel verdwijnt hier in een contactdoos met draaisplitter, van daar aansluitingen naar radio, tv en modem.
Er is geen versterker, radio en tv geven geen problemen.
 
Bitfreak
zitten de F connectoren ook goed vast?.
 
MisterSenseo
Okee, wil je als test de draaisplitter verwijderen uit de WCD en je modem direct in de WCD doen ?
Dan aub je ervaringen met ons delen......
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
eezacque

Quote

Bitfreak schreef:

zitten de F connectoren ook goed vast?.


Dat dacht ik wel (zo sprak hij zelfverzekerd), net als de coax.
Ik zal ze overmorgen weer 'ns lief aankijken...
 
eezacque

Quote

MisterSenseo schreef:

Okee, wil je als test de draaisplitter verwijderen uit de WCD en je modem direct in de WCD doen ?
Dan aub je ervaringen met ons delen......


Dat wordt overmorgen.
 
MisterSenseo
Is niet erg..........Wink
Zolang we medewerking krijgen van degenen met vragen/klachten maakt het niet zo uit hoelang het duurt, dan helpen we graag.
Het mooiste is dat iedereen zo zijn eigen ervaringen heeft waar anderen weer van kunnen leren............dat geldt natuurlijk ook voor mij, ik ben geen heilige.........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
eezacque

Quote

eezacque schreef:

Quote

Bitfreak schreef:

zitten de F connectoren ook goed vast?.


Dat dacht ik wel (zo sprak hij zelfverzekerd), net als de coax.
Ik zal ze overmorgen weer 'ns lief aankijken...


Ik heb de coax even losgehaald, stukje ingekort en alles weer vastgezet, en alle connectoren gecontroleerd.

Het maakt niets uit, kwa snelheid of modem parameters...
 
eezacque

Quote

MisterSenseo schreef:

Okee, wil je als test de draaisplitter verwijderen uit de WCD en je modem direct in de WCD doen ?
Dan aub je ervaringen met ons delen......


Hoe doe ik mijn modem direct in de WCD? De draaisplitter past op de WCD met een aansluiting als waarmee de televisie is aangesloten, en het modem met f-connector? In de WCD zie ik ook niets waarop ik ee f-connector kwijt kan...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie