obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
MisterSenseo
Onbegrijpelijk..........de waardes zijn nu in mijn ogen helemaal perfect, gelijk aan mijn modem.
Dit snap ik ook niet helemaal moet ik eerlijk zeggen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
eezacque

Quote

Bitfreak schreef:

Zo te zien dempt de splitter nogal wat,de snr waarden worden ook beter.
En als je nu een snelheidstest doet?.


Heb ik gedaan, maakt geen verschil met de oude situatie...
 
eezacque

Quote

MisterSenseo schreef:

Onbegrijpelijk..........de waardes zijn nu in mijn ogen helemaal perfect, gelijk aan mijn modem.
Dit snap ik ook niet helemaal moet ik eerlijk zeggen.


Ik hoop vanmiddag een andere laptop te lenen, ik wil nog uitsluiten dat het probleem bij mijn computer zit...
 
MisterSenseo
Ik krijg nu echt het idee dat het zoiets moet zijn, als ik die modemwaardes zie kan het daar niet aan liggen, of ik moet iets heel belangrijks over het hoofd zien.
Ik hoop dat één der collegae nog foefjes weet, want ik weet het ff niet meer......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Bitfreak
Prima,post daarna nog eens een speedtest resultaat,tot later,eerst wat vet verbranden op de fiets.
 
MisterSenseo

Quote

Bitfreak schreef:

Prima,post daarna nog eens een speedtest resultaat,tot later,eerst wat vet verbranden op de fiets.


Jakkie, daar word je moe van......... Pfft Pfft Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Bitfreak
Ach je moet toch iets doen,bovendien is het mooi weer.
 
eezacque

Quote

eezacque schreef:

Quote

MisterSenseo schreef:

Onbegrijpelijk..........de waardes zijn nu in mijn ogen helemaal perfect, gelijk aan mijn modem.
Dit snap ik ook niet helemaal moet ik eerlijk zeggen.


Ik hoop vanmiddag een andere laptop te lenen, ik wil nog uitsluiten dat het probleem bij mijn computer zit...


Ik heb speedtest bedraad en onbedraad herhaald op een oude windows xp laptop, met hetzelfde resultaat: de download komt zelden boven de .3 Mbps uit, en de upload test geeft een timeout. Nog suggesties, iemand? Kan ik met traceroute zien of er ergens in een wijkkast een knoop zit?
 
Bitfreak
En als je de laptop met een korte patchkabel rechtstreeks aan het modem hangt?.
 
eezacque

Quote

Bitfreak schreef:

En als je de laptop met een korte patchkabel rechtstreeks aan het modem hangt?.


Hoe kort wil je het hebben? Een kabel van 2m maakt geen verschil met wifi, ik kan wel even kijken of ik iets van een paar dm kan vinden, maar eerlijk gezegd verwacht ik er weinig van...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie