obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
MisterSenseo
Onderstaande snelheidsmeting heb ik gedaan draadloos op 5 Ghz op kanaal 100-104 op een afstand van rond de 9 meter met een Linksys WUSB600N Wireless-N USB Adapter op de Cisco EPC3928, welke ik kreeg bij het opwaarderen van AiE Plus naar Extra.
Nadat ik van de eerste schok bekomen was heb ik dezelfde meting gedaan maar nu dmv een film downloaden van Usenet, en toen kwam ik ook nog boven de 135 Mbit uit....................Wink
Het kan dus wél..........Pfft

3950192245
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
MisterSenseo
Wordt steeds gekker hier, wederom draadloos 5Ghz, maar ik haal nu draadloos gewoon vrijwel dezelfde snelheid als bedraad !
Mij hoor je niet klagen over de Cisco EPC3928......... Pfft

4093278052
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
briolet
Maar als je die speedtest niet via de Ziggo router laat lopen, dan gaat het nog sneller:

Speedtest%20mini_zpswub7wief

Dat is rechtstreeks tussen PC en speedtest server gemeten. Ik moet wel toegeven dat de mini versie van de server wel in mijn eigen lan staat. Grin

Ik snap alleen nog niet waarom de up- en download niet gelijk is.
 
MisterSenseo
Wat gebruik je dan als modem ?

Edit: als ik die 'mini'versie run dan haal ik 485Mbit hahahahha.........kan nooit accuraat zijn........ Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
briolet
485Mbit kan wel omdat je die speedtest binnen je eigen netwerk uit kunt voeren. Het kan nog sneller want met die snelheid zit je in elk geval op een gigabit netwerk.

In mijn geval denk ik dat ik de netwerk-snelheid van mijn nas aan het meten ben DS 212j van Synology. Mijn getoonde meting boven, was bedraad. Met Wifi op mijn airport haal ik 160 Mbps met die test. Dan weet ik dat dit de Wifi-snelheid is omdat de server veel sneller kan. Mijn internet abbo is 90 Mbps, dus met een speedtest op internet kan ik nooit bij de limiet van mijn Wifi komen. Wink

Wel vreemd is dat mijn Wifi-Ubee met de 'mini' test slechts 40 Mbps down meet, terwijl ik bij een internet test we de 90 Mbps van mijn abbo meet. Tussen mijn Ubee en mijn nas zit nog wel een airport in router mode, maar die mag de snelheid ook niet zo sterk drukken.

Die 'mini-test' is wel een leuk ding dat ik dit weekend voor het eerst op de webserver van mijn nas geïnstalleerd heb.

Edit: Of bedoel je dat je die 485Mbit via Wifi gemeten hebt?
 
MisterSenseo
Hahahahahahaha, draadloos 5Ghz meet ik 466,88Mbit...................dit kan echt niet..... Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP
Welke koffie heb je gedronken deze keer ? GrinGrinROFL
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Moet je mij de schuld niet geven, Briolet is met die gekheid begonnen hahahaha
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
PSchellekens
4179005246

Ik heb Alles-in-1 Plus. Dit is draadloos gemeten (WiFi)
Is dit een normaal beeld??

Hieronder is alleen bedraad.
4179036717

Groet Peter
 
MisterSenseo
Beiden keurig, zowel bedraad als draadloos
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie