obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Onderwerp afdrukken
helpdesk verbreekt de verbinding
dikdikkie
Ik heb aleens eerder gebeld dat mijn samsung smt-h3102 volgens mij niet goed doet.

Ik heb de volgende klachten doorgegeven:
1)ontvanger schakelt zelf na aantal uren van radio naar tv signaal,
2)bij teletekstpagina 888 heb ik zwart beeld met tekst.
3)De derde reden vond men overdreven, dat de ontvanger wel het laatst gekozen tv kanaal onthoud maar niet die van de radio.

De naar hun idee oplossingen waren van:
1) dat die een software of firmware probleem kon zijn. Dit zou dan naar een andere afdeling worden doorgstuurd. Of er een oplossing zou komen kon men niet zeggen en of dat binnen een maand opgelost zou zijn ook niet. Ik zit trouwens nog steeds te wachten op een monteur die mijn interactieve tv voor mekaar zou komen maken, dit duurt nu al bijna 6 weken.
2) ik zou de digitale ontvanger via scart aan tv moeten sluiten en instellingen na moeten kijken. Nu is die aangesloten via hmdi, voor beste beeldkwaliteit. Dat ik die niet zo voor handen heb en monteur bij installatie had aangegeven dat dit beter was. Aangegeven dat ik dan weer terug zou gaan naar het jaar 0. Deze optie heb ik inmiddels geprobeerd, werkt nog niet.
3) Er werd gezegd dat ik de enige ben die hier wat over zei en voor één iemand zou men geen nieuwe firmware/software maken.

Aangeven dat ik de eerste twee punten graag zo spoedig mogelijk opgelost wil hebben. Aangezien ik al 6 weken wacht op een monteur voor interactieve tv. Men gaf aan dat wel een maand kon duren, en een oplossing? geprobeerd om tot een oplossing te komen om af te spreken dat dit dan binnen 3 weken opgelost zou willen hebben. Op dat moment werd de lijn stil en werd van ziggo kant de verbinding verbroken. SCHANDE om zo met je klanten om te gaan. Ik voel me niet serieus genomen door ziggo. Weer zo'n klant die zit te zeuren.


Ik ga nu contact zoeken met samsung en waarschijnlijk maandag met RADAR.

Angry dikdikkie
 
Zippo
Ik zal de klantenservice op dit onderwerp attent maken!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Ziggo-WebCare_Alex
Geachte dikdikkie,

Naar aanleiding van uw klacht willen wij u graag helpen met uw problemen rond de Samsung ITV decoder.

Op dit moment is de nieuwste firmware die er voor de decoder is uitgebracht:

Digitale ontvanger: Samsung SMT-H3102
SmartGuide : 1.12.1.1285

Zou u dit willen controleren op uw decoder (Menu; instellingen; systeeminfo)
Graag zouden wij ook van uw uw klant gegevens hebben. U kunt daarom een mailtje sturen naar webteam@office.ziggo.nl (vermeld in deze mail uw postcode; huisnummer; telefoonnummer). Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
 
dikdikkie
Ik heb vrijdag de helpdesk weer gebeld, deze medewerker een vrouw was zeer behulpzaam. Het probleem wat ik had kwam haar niet helemaal onbekend voor. Zij heeft geprobeerd om een oplossing voor dit probleem te zoeken. Althans zij kon er geen bedenken. Zij had wel het idee dat dit een software probleem moest zijn. En waar de vorige medewerker niet aan mee wou werken, kwam zij zelf met idee om maandag 17-5 een monteur langs te laten komen.
Ik werd nu niet als een lastige of zeurende klant behandeld.

Ik wacht dit eerst ff af en anders ga ik een mailtje naar webteam sturen.

ps. Alex mij ontvanger bevat al de laatste update.

Gr Dikdikkie
Gewijzigd door dikdikkie op 16-05-2010 12:05
 
dikdikkie
Ik heb e-mail contact gehad met webteam. Zij geven aan dat er problemen zijn met de samsung smt-h3102. Waar de helpdesk mij als onnozele klagende klant zag, zegt webteam dat het een software probleem is.

Maar de grote vraag blijft, komt er een oplossing en wanneer!
Of moet ik nog heel lang door blijven modderen.

Beste webteam, kan ik hier nog een antwoord op krijgen? Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'helpdesk verbreekt de verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing : 34 19-11-2017
Wegvallende verbinding Storing : 3 25-01-2017
wegvallende verbinding Storing : 6 06-05-2016
Cisco 3928 wel verbinding WiFi; geen internet Storing : 5 07-03-2016
Test met DS-Lite verbinding Algemeen : 2 21-12-2015
Advertentie