obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Storing en reparatie
rob_ingrid
Hoe lang mag het duren, als je een storing gemeld hebt, dat de monteur komt? We hebben dinsdag de storing gemeld vervolgens komt de maandag in de week erop de monteur. Bijna een week dus geen internet en telefoon.
 
Zippo
Weet niet of er een minimale response tijd voor staat. Echter je kunt de dagen dat je niet van je abonnement gebruik hebt kunnen maken reclameren. Moet je wel contact opnemen met de hel(p)desk.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
mesa57
Bij een consumentenabonnement staat daar 4-5 werkdagen voor.
 
rob_ingrid
Ik vind dat nogal wat 4 a 5 werkdagen, zeker omdat we steeds meer belangrijke dingen doen via internet zoals b.v. internet bankieren of bestuurlijke zaken regelen.
Ook het onderhouden van contacten gaat vaak via internet of de telefoon, zoals met onze dochter die nu een stage heeft in Ghana.
We zijn nu dus 6 dagen verstoken van internet en telefoon en dat vind ik eigenlijk te lang!
 
mesa57
Als de verbinding zo belangrijk is, sluit dan een zakelijk abonnement af. Alternatief is verder een extra adsl aansluiting bij b.v. tele2 afsluiten (30,- per maand). Dan ben je praktisch altijd verzekerd van internet en telefonie.
 
rob_ingrid
Dat is volgens mij toch de omgekeerde wereld.
Ik koop een dienst van ziggo en die dienst word op dit moment niet geleverd en dan mag je toch verwachten dat dat binnen afzienbare tijd opgelost word (dat vind ik binnen 1 a 2 werkdagen). Een alternatief is wel overstappen en daar beraden we ons nu op.
 
mesa57
Ik weet niet waar je naar wilt overstappen, maar adsl providers hanteren dezelfde voorwaarden. In de Ziggo consumentenvoorwaarden staat dat ze een storing zo snel als mogelijk, zonder enige tijdsopgave, oplossen. Bij Ziggo hangt dat van de monteursplanning af. Als je mazzel hebt staan ze de volgende dag voor de deur, maar soms kan het 5 werkdagen duren. Bij een ander is het niet anders tenzij je een zakelijk abonnement neemt.
 
MisterSenseo
Ga naar Alice,als je daar een storing hebt doen ze na jouw telefoontje na 14 dagen nog niks en maken ze dan pas een ticket aan............om daarna nog niks te doen.......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
rob_ingrid
Gerepareerd!!
Versterker op de muur kapot en een losse er tussen gezet.
Het hele karwei duurde nog geen 5 minuten en ik had al aangegeven dat het de versterker moest zijn.
Nu die 6 dagen maar even reclameren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing en reparatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie