obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
WK voetbal schokkerig beeld met digitale tv.
Zippo
Tijdens de wedstrijd Engeland - Verenigde Staten vond ik de beeldkwaliteit van het digitale tv signaal zo slecht dat ik verder analoog heb gekeken.

Analoog is iets korreliger (minder scherp) maar de beelden zijn tenminste vloeiend. Digitaal TV kijken leek meer op een snelle dia show. De digitale ontvanger is een Cisco.

Ben benieuwd of er meer van dit soort ervaringen zijn.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Imagedream
Ik deel deze ervaring en vind het zeer irritant te noemen, ik heb ook een cisco
 
Undertaker
hmm, heb hier een humax 5050C en heb er geen last van gehad.

Edit MisterSenseo : blijkbaar heb je wel ergens anders last van want ik heb jouw dubbele post even verwijderd voor je..........PfftPfftPfft
Gewijzigd door MisterSenseo op 15-06-2010 00:01
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
crimson
Helemaal mee eens.
Korrelig beeld, en af en toe een melding op je scherm dat de de kaart gecontroleerd moet worden.
Dit vind bijna bij alle wedstrijden plaats. Helaas.
[IMG]867684432[/IMG]
 
Nietes
Hier geen problemen, Humax 5000C. Nog gekker, pas een SAMSUNG 32C450 gekocht, had nog geen kanalen ( analoog ) ingesteld en tot mijn verbazing kan ik Ned 1 in HD kijken zonder de humax. De rest van kanalen krijg ik de melding van gecodeerd kanaal
Stja Annoying
 
Nietes
Patrick,

Ja ik weet het en vanwege het voetbal heeft Ziggo NED 1 HD niet gecodeerd Grin
Gewijzigd door Nietes op 17-06-2010 21:19
Stja Annoying
 
Zippo
In mijn geval gaat slechte bekabeling niet op!

Signaal: 100%
Kwaliteit: 100%
Signaal lock: Ja

Ik denk eerder aan een capaciteits probleem bij Ziggo.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Undertaker
Ik moet zeggen, dat ik tijdens WK geen moeite heb met kijken naar Ned1, soms een hele lichte hapering.... maar dat komt dat mijn tv ongeveer 65 a 70 % Signaal heeft ( Volgens mijn 5050C )
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
MisterSenseo
Ik heb juist op de HD kanalen géén storingen,de enige signaalstoringen die ik heb zit op RTL4.Maar dan nog is dat niet meer dan een fractie van een seconde.
Ik ben in tegenstelling tot anderen erg tevreden over de HD kanalen...................Wink

Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Undertaker
Ik deel die mening! HD werkt prima!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WK voetbal schokkerig beeld met digitale tv.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
dubbel tv beeld Digitale radio of televisie storing : 8 30-07-2018
Beeld en geluid synchronisatie Algemeen : 1 20-08-2017
Advertentie