obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Onderwerp afdrukken
Internetsnelheid verschilt
AtHome
Sorry hoor, maar ik snap dit totaal niet meer.

Dit betreft mijn draadloze laptop dus :

Ik schreef dat ik de Sitecom adapter cd geïnstalleerd had en tijdens de installatie wordt er gevraagd de usb stick aan te sluiten! Wireless USB Adapter 300N Sitecom

Dus allemaal gedaan destijds. met de router Sitecom type wl-342 Emotion 300N die ik voorheen had van Service Planet NL, Die maandagmorgen gevallen.

Nu heb ik dat nog steeds geïnstalleerd staan op mijn laptop. En zo ben ik ook op internet gekomen met de sleutelcode van mijn nieuwe router de Linksys.
Gewijzigd door AtHome op 19-07-2010 19:01
Thuis bij AtHome
 
AtHome
Hallo,
Nog even een reaktie.
Al verschillende keren ben ik door Ziggo telefonisch benaderd over mijn internetprobleem.

Ik begrijp dat er wat problemen zijn bij Ziggo zelf en het dus niet allemaal vlekkeloos verloopt.

Alle gesprekken waren aangenaam. En ze erkennen het probleem, en daar ben ik al lang blij om. Want ik heb inmiddels al het mogelijke gedaan.

Nu word er van mij nog wat geduld gevraagd. Dat heb ik dan ook wel. (Als het geen maanden worden natuurlijk, want ik betaal wel voor alles in 1 extra)
In vertrouwen ga ik dus afwachten.

Bedankt voor al jullie hulp hier.
Groet Louise
Gewijzigd door AtHome op 30-07-2010 16:17
Thuis bij AtHome
 
AtHome
Nog maar een week verder. Ik ben al zeer tevreden. Met mijn laptop zal het nooit goedkomen ivm met Ndraft.

Over de snelheid betreffende mijn bekapelde pc is nu prima. Google opent zicht nog steeds traag. Ik heb al e.e.a. gelezen op internet. maar ik kom er niet uit. Eenmaal op google opent een website wel normaal.
1281059345-190 . 1281059376-520
Thuis bij AtHome
 
AtHome
En dan is het weer eens hopeloos. Het gaat goed, maar er zijn dagen en avonden bij dan is het dit:
1283845500-130
Natuurlijk wil ik Ziggo een kans geven om het in orde te krijgen. Maar als dit aan het eind van het jaar nog zo is. Ben ik er klaar mee! Ik kan niet op deze manier werken.

De sneldheid testen kan ik laten staan tot ik een ons weeg, maar uiteindelijk dit maar even laten zien als snelheid ziggo
Thuis bij AtHome
 
Chantal1505
944306958

Na enkele enkele dagen puzzelen met een zeer slechte verbinding 3 MB down 5 Mb up hetvolgende gedaan

Via TCPoptimizer de netwerkkaart geoptimaliseerd
computer opnieuw opgestart. Hierna de resetknop van de Ubee EVM3200 20 seconden ingedrukt houden. Daarna via dos >ipconfig /release daarna ipconfig /renew et voila 115 MB Down

Hoop dat jullie hier iets aan hebben

Groetjes Chantal:|
 
AtHome
Mij is juist vertelt dat ik van de resetknop af moest blijven. Enkelt de stekker er even uithalen. Maar al dat gedoe wat je moet doen bij Ziggo om een normale internetverbinding te krijgen begint me goed te vervelen. Ik ben al maanden bezig. Het ging heel even goed. Maar nu regelmatig dus 2mb. Lekker werken is dat aan je sites. Nee, tot december kijk ik het ECHt aan. En dan is het voor mij klaar!

Te lang bezig om alles in orde te krijgen. Ik heb geduld genoeg gehad, dacht ik zo!
Thuis bij AtHome
 
MisterSenseo
Die resetknop zit er niet voor Jan Metdekorteachternaam.
Doe de 30/30/30 reset..........gedurende 90 seconden de restknop ingerukt houden........................na 30 seconden stroom uit modem,na 60 seconden stroom erin,na 90 seconden resetknop los,geheel laten start,na ongeveer 10 minuten stroom eruit,3 minuten later er weer in en dan ben je echt helemaal gereset,dan moet hij het goed doen en blijven doen.
Zo niet,bel je Ziggo weer en laat je je profiel resetten,meld er dan bij dan je de harde reset van 30/30/30 al gedaan hebt op advies van het Ziggo forum.
Werkt dit dan nog niet,en alle kabels zijn echt goed nagekeken en in orde,dus dat het probleem 100% zeker weten niet aan de binnenhuisinstallatie ligt,bestel je een storingsmonteur om alles door en door te laten meten.
Weigert Ziggo dit,neem je privé contact met mij op en zoeken we het een stukje hoger,oftewel het WebCareTeam.

Check als allereerste de meest voorkomende fout,zorg ervoor dat modem en router fysiek minimaal anderhalve meter uit elkaar staan,omdat die 2 nogal eens op elkaar storen.............Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
AtHome
Je uitleg is duidelijk, door wat privétoestanden even non-actief geweest.
Maar als je het goed vindt, bel ik eerst met Ziggo omdat door een medewerker mij vertelt is dat ik dat niet moest doen. ik heb dit voorheen weleens gedaan, maar ik zat toen nog bij wanadoo (orange)
Ik heb een email ontvangen dat mijn snelheid verhoogd is naar 120. ik dacht .. ff checken.
Eeen lachertje, niet?
1285177556-020
Probeer het morgen nog wel een keer
Thuis bij AtHome
 
AtHome
Kabelbodem uit Router uit etc. vanochtend gedaan. Geen resultaat. Snelheid nog steeds rond de 30

Ziggo Helpdesk gebeld. Resetknop werkt hetzelfde als van het stroom afhalen zei hij. Resetten kan ook geen kwaad.

Advies: computer aan laptop rechtstreeks verbinden en dan kijken wat de snelheid is. Ze hebben trouwens mijn modem gecheckt, alles staat goed.
Ik kan een monteur laten komen, maar die moet ik betalen als er niets gevonden wordt. Ja dank je de Koekoek. Het heeft me al genoeg geld gekost. Daar pas ik voor!

Resetten en computer aan laptop heb ik nog niet gedaan. Ga ik wel proberen, hopelijk komt het daarna wel weer goed. Want als ik niet meer met mijn bekabelde pc op internet kan, dan spetter ik uit elkaar denk ik.

Tot zover bedankt.
Groetjes Louise
Thuis bij AtHome
 
Codemeister
Computer aan laptop? Begrijp ik je verkeerd?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internetsnelheid verschilt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Telenet (Liberty Global) werkt aan 1Gbps internetsnelheid via de kabel Ziggo nieuws : 1 30-08-2014
Internetsnelheid variert factor 10 Klacht over Ziggo : 9 26-04-2014
Instabiele internetsnelheid. Storing : 6 02-04-2013
Goede internetsnelheid Zeer trage downloadsnelheid Nieuwsgroepen : 12 16-12-2012
Internetsnelheid betreurenswaardig laag Snelheid : 2 02-06-2012
Advertentie