obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Onderwerp afdrukken
Internetsnelheid verschilt
AtHome
Hallo, bedankt weer voor je snelle reaktie.
Wat ik gedaan had is het volgende:
Mijn pc kabel eruit gehaald
Modem van stroom gehaald.
Andere pc kabel erin
Andere pc opgestart.

Heb ik mss een verkeerde volgorde gedaan?

ik bedoel had ik de eerst de andere pc moeten aanzetten, en dan de kabel in het modem?
Gewijzigd door AtHome op 08-07-2010 13:15
Thuis bij AtHome
 
MisterSenseo
Zou je kunnen doen ja...........Smile
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
AtHome
Geen internetverbinding met de andere pc

Het is vandaag precies een maand geleden dat de ellende allemaal begon. Wanneer mag ik nu boos en gefrustreerd raken.

NUFrown
Ik heb inmiddels kapitalen uitgegeven. En daar zit ik nu dan, al een maand lang met een kabel door de woonkamer en 1 pc op internet...traag, traag, traag internet. En dat met: alles in 1 extra!!!

Ik ga maar weer contact opnemen, maar op dit moment niet. Want ik ben een beetje boos. Beetje? Angry
Als dit allemaal nog langer gaat duren, wil ik mijn geld terug vanaf dag 1 tot het weer goed is!

Ik sluit af, en zet mijn verstand maar even op 0

Groet Louise
Thuis bij AtHome
 
AtHome
Ook de oude kabel van de andere pc werkt niet. Weer die andere kabel met kapotte stekkertjes genomen (stekkertjes hangen erin want de lipjes zijn afgebroken) En toen was er wel verbinding.
Wat de snelheid betreft van Alles in 1 Extra is op de andere pc ook belabberd Speedtestnet: 35.41 - 5.62

**********

Linksys router N320 geïnstalleerd. Dat ging inderdaad makkelijk (CD gebruikt)
Maar:
Router geplaatst bij mijn pc!
Met mijn laptop en sitecom adapter verbinding met internet

De duurste Linksys adapter op de pc boven geïnstalleerd. KAN GEEN VERBINDING MAKEN
Laptop met N Draft van mijn dochter (2e verdieping( KAN GEEN VERBINDING KRIJGEN.

Weer130 euries weg? Ik hoop dat ik het binnen 2 weken voor elkaar krijg, want binnen die periode kan ik het terug naar NoRRod brengen.
Gewijzigd door AtHome op 09-07-2010 14:59
Thuis bij AtHome
 
AtHome
Ik weet van geen ophouden. De router teruggeplaatst in de meterkast en opnieuw de linksys adapter geïnstalleerd. Per toeval kom ik beneden bij mijn pc en zie ik nieuw scherm met... iets van probeert toegeang te verkrijgen.... Geaccepteerd en het wachtwoord ingevuld. Nu zit ik boven aan de pc draadloos te zijn, en dit bericht te schrijven. Hoe is't mogelijk!

Nu de laptop windows 7 nog met draftN van mijn dochter. En dan kan iederéén weer op internet al is het rond de 40 ipv 80. Maar dan is het voor mij een kwestie van een goedkoper abonnement nemen. En dat komt er zeker. Ik wil niet voor 80 betalen, als ik maar de helft krijgt, zelfs bekabeld.
Gewijzigd door AtHome op 09-07-2010 16:24
Thuis bij AtHome
 
AtHome
Een nieuwe modem. En weer opnieuw beginnen met instellingen etc. ?Shock
Dit is mijn bekabelde PC aan de router. Moet ik het ook nog een keer doen direkt aan de modem?
1279040759-750 . 1279040861-60
Thuis bij AtHome
 
MisterSenseo
Nee je hoeft helemaal geen instellingen te doen.
Als je een nieuw modem krijgt alleen router uitzetten,nieuwe modem aansluiten en aanzetten en als hij helemaal opgestart en geactiveerd is dan kun je je bestaande router aansluiten en moet hij het gewoon doen.

Maar een ander voorstel :
Test je speedtest ipv Veendam een op een andere server ?
Ik denk namelijk dat jij je laat bedotten door een brakke server,Ziggo test je de volledige snelheid en die server in Veendam niet de helft...........kan niet goed zijn.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
AtHome
Hallo Ik heb het nog niet gedaan hoor pc direkt aan modem, maar was voorheen ook ald zo, omdat ik die router nog niet zo lang heb. Dit kun je zien aan eerdere berichten hier.

Dan inderdaad dat 'Veendam' Ik heb dat al hier eerder in een pb of bericht gevraagd of ik dat kon veranderen. Maar daar werd op gereageerd naar mijn gevoel... Hoe kun je dat nou vragen, dat gaat vanzelf.

Dus mij vraag hoe kan ik dat veranderen???
Want Casema??? Voorheen was het Athome en geen Casema. Ik zie wel eens iets en dan staat er Essent Groningen, dat zou meer overéénkomen.
Thuis bij AtHome
 
MisterSenseo
We bedoelen dus de server van www.speedtest.net daar kun je linksbovenaan bij SETTINGS de server veranderen als standaard.
De server van speedtest.ziggo.nl hoef je niet veranderen,die gaf 81 Mbit als download,en daarom is de gedachte dat je test van speedtest.net niet accuraat is
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
AtHome
Bedankt weer, maar gekeken daar. Veendam is toch de enigste die dichtbij komt. Helaas, Groningen staat er niet tussen.
En nu dan?
Thuis bij AtHome
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internetsnelheid verschilt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Telenet (Liberty Global) werkt aan 1Gbps internetsnelheid via de kabel Ziggo nieuws : 1 30-08-2014
Internetsnelheid variert factor 10 Klacht over Ziggo : 9 26-04-2014
Instabiele internetsnelheid. Storing : 6 02-04-2013
Goede internetsnelheid Zeer trage downloadsnelheid Nieuwsgroepen : 12 16-12-2012
Internetsnelheid betreurenswaardig laag Snelheid : 2 02-06-2012
Advertentie