obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Decoder van Ziggo zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
ervaring met samsung smt-c7140a
StaticX

Quote

dielange schreef:
Sinds vandaag leidt de OK knop van mijn SMT-C7140A een eigen leven...
Met enige regelmaat verschijnt de zenderlijst in beeld (die krijg je normaal via de OK-knop).

Iemand ook deze klacht al meegemaakt?

Naast de OK knop op de afstandsbediening heeft de decoder zelf ook een "touchscreen" paneel aan de bovenzijde (met OK knop), is dat te blokkeren?


Maar even geregistreerd om hetzelfde euvel te melden op mijn "nieuwe" (maand oud) c7140a.
Ben terug gegaan naar de Media Markt en deze sturen em op naar Samsung.
Word vervolgd.
 
kobus1960
Zet de boel aan, haal de batterijen uit de AB en kijk of het nog gebeurd.
 
StaticX

Quote

kobus1960 schreef:
Zet de boel aan, haal de batterijen uit de AB en kijk of het nog gebeurd.
Yup been there, done that, vandaar ook naar de MM terug gedaan, want hij deed het nog steeds @random, ook zonder de batterijen in de AB. Zelfs ook nog de AB van de TV de batterijen eruit gehaald ivm Anynet koppeling en besturing van de AB van de TV op de decoder.
Daarna getest door een keer op de "OK" knop te drukken op de decoder zelf en toen flipte die als een malle.
Gewijzigd door StaticX op 09-03-2011 18:57
 
thewalt

Quote

dielange schreef:
Sinds vandaag leidt de OK knop van mijn SMT-C7140A een eigen leven...
Met enige regelmaat verschijnt de zenderlijst in beeld (die krijg je normaal via de OK-knop).

Iemand ook deze klacht al meegemaakt?

Naast de OK knop op de afstandsbediening heeft de decoder zelf ook een "touchscreen" paneel aan de bovenzijde (met OK knop), is dat te blokkeren?


Ik heb dit probleem ook. Initieel had ik het de eerste 3 weken niet, nu verschijnt de zenderlijst onregelmatig op het beeld.
Ik las in een forum dat het aan de AB kan liggen. Ik ben in contact met samsung. Hebben anderen ook dit probleem?
 
dielange
Ik heb sinds een paar weken een nieuw probleem met mijn smt-c7140.
Als ik een programma opneem en dit later wil terugkijken dan is de programma duur met enige regelmaat "0:00". Ofwel, het programma is verdwenen.

De titel staat er wel, maar het programma is dan niet af te spelen. Dit heb ik ook met sommige programma's die ik lang geleden heb opgenomen. Er is geen pijl op te trekken, maar de decoder heeft at random programma's verwijderd en laat dan de titel wel staan.

Ga hem sowieso terugbrengen, maar is iemand anders dit al tegen gekomen?
Groet, dieLange

surf in, browse on, crash out...
 
StaticX

Quote

StaticX schreef:
Maar even geregistreerd om hetzelfde euvel te melden op mijn "nieuwe" (maand oud) c7140a.
Ben terug gegaan naar de Media Markt en deze sturen em op naar Samsung.
Word vervolgd.

Vervolg: Decoder is teruggeweeest van reparatie centrum in doetinchem, aangesloten en het probleem is verholpen.
Reparatietekst: keyprint vervangen. Denk dat ze daar mee bedoelen het printplaatje voor de OK toets..
 
ZiggoUsar
Is de decoder ook geschikt voor interactieve televisie van Ziggo. Hiermee bedoel ik o.a. de mogelijkheden van NetGemist, Ooitgemist, on-demand e.d.

Alvast bedankt
 
Undertaker
Deze is niet geschikt voor I-tv
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ervaring met samsung smt-c7140a', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
Samsung SMT C7140 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 31-10-2017
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing : 5 17-08-2016
Advertentie