obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Decoder van Ziggo zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
ervaring met samsung smt-c7140a
ogo
@ McBeukie,

Heb je gisteren wel een software-update gedaan?

Kan zijn dat dat pas kan als je een ziggo smartcard hebt.

In iedergeval veel plezier ermee .

mvg

Ogo
 
McBeukie
Ja er is wel een software update binnen gekomen maar ik moet eerst maar even wachten op de smartcard. gelukkig kan ik ned1 hd alvast bekijken. Vanavond eindelijk voetbal in goede beeldkwaliteit.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
ogo
Ja gaaf hè? Ik wens je alvast een fijne avond, dat het eem mooie wedstrijd mag worden.
Je kunt die smarcard toch zo ophalen in de winkel?
Gewijzigd door ogo op 24-06-2010 19:51
 
McBeukie
nou dat was zeker een mooie wedstrijd veel beter om te zien als bij tele2. en ja mijn alles in 1 pakket is onderweg.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
McBeukie
ik heb wel 1 puntje van het apparaat. hij start erg langzaam op , duurt ongeveer een minuut. het lijkt wel een oude pc haha. maar voor de rest prima ding ik ben er erg blij mee zo in kombinatie met Ziggo.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
McBeukie
Vandaag eens een mailtje gestuurd naar Samsung over de lange opstarttijd van het apparaat. Krijg ik netjes een mail terug om via de website van Samsung de nieuwste firmware te downloaden.

Moet die natuurlijk wel aanwezig zijn op de site...!!!! Dat is die dus nog niet..Haha nou ja we wachten af het apparaat werkt verder fantastisch zo in kombi met Ziggo


Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
MisterSenseo
Mijn Cisco 8455DVB start op in ongeveer 5 minuten als de stroom eraf geweest is hahahahaha.
Dit lossen we op door tuner aan te zetten en dan de tv aan te zetten,koffie maken en dan tv kijken hahahaha.
Bij ons staat de tuner gewoonlijk aan tussen 12 uur 's middags en 4 uur 's nachts dus ik merk het eigenlijk niet zo erg........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
McBeukie
Ennuh wat voor koffie drink je dan hahahaha. Nou ja het is ook maar een kleinigheidje want verder werkt het apparaat super.. Maaruh Mistersenseo ... heb je wel eens Nespresso geprobeerd , dat is pas lekker.. die heb ik naast mijn senseo, altijd goed als je een sspeciale koffie wil.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
MisterSenseo
Whahahahahaha,ik maak de koffie zelf al speciaal met een theelepeltje oploskoffie zoals cappucino of wiener melange......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
McBeukie
En ja hoor ik zit nu al weer aan de koffie, de decoder is opgestart en mijn zoon zit lekker naar nick jr te kijken. Echt geweldig dat kids pakket bij Ziggo
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ervaring met samsung smt-c7140a', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
Samsung SMT C7140 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 31-10-2017
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing : 5 17-08-2016
Advertentie