obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Decoder van Ziggo zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
ervaring met samsung smt-c7140a
McBeukie
En heeft er al iemand wel de ethernet aansluiting werkend gekregen van dit apparaat. hij zit er toch niet voor niks op . Ik ga hem thuis ook eens aansluiten en dan kijken wat er gebeurt of waar het voor dient,Het zou mooi zijn als ik de films die ik heb gedownload kan streamen naar de samsung en daar op de schijf zetten .
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
McBeukie
Ik heb vandaag de radio eens aangezet op de 7140, nu hoor ik zo om het kwartier ong. even niks meer een seconde ongeveer dan valt gewoon even het geluid weg. Zijn er meer mensen die dit ervaren???Smile
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
Undertaker
Met mijn Humax nooit problemen. maar aangezien ik weinig ervaring heb met de 7140 weet ik het niet, weet wel me pa had er 1 en die heeft er nooit last van gehad..
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
McBeukie
mmm ik ga maar eens een mailtje sturen naar de geweldige helpdesk van Samsung hahahaha
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
dielange
Hallo, als ik gedurende een halfuurtje mijn 7140 op 1080p heb staan dan gaat het geluid haperen. "Downscalen" naar 720p lost het probleem op.

Iemand anders ervaring met deze haperingen?

 
McBeukie
Vreemd dat heb ik niet . je bedoelt neem ik aan alleen als je tv kijkt.?
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
T-Bone
Ik heb de SMT-C7140A nu een paar weken, en word inmiddels behoorlijk gek van die 55 sekonden wachttijd als je even een TV-programma aan wilt zetten. Even snel TV-kijken is er niet meer bij zo.
Samsung, dat moet beter kunnen !!!
Een ander ding dat me opviel : als je door je Ziggo-zenders zapt, kom je al gauw daar terecht waar je iedere keer "Preview-periode verlopen" krijgt.
Die zou ik graag allemaal weg willen kunnen drukken (Hide'n).
Kan niet (of weet iemand hoe ? ).
Ook het plaatsen van de zenders die wel in het abonnement zitten in de Favorieten-lijst zou een mogelijkheid zijn, die in het handboek wordt beschreven.
Maar die knop staat wel in het handboek, maar niet op het scherm !
Lastig !
Hopelijk komt Samsung snel met een hotfix.
Verder : een pracht-apparaat.
 
dielange

Quote

McBeukie schreef:
Vreemd dat heb ik niet . je bedoelt neem ik aan alleen als je tv kijkt.?


Ja, ben er ondertussen ook achter dat als ik 1080i gebruik er ook niks aan de hand is,
maar het blijft vreemd... zou het kunnen komen door de sterkte van het signaal?

Ook ik heb (eerder al gelezen in ander topic) maar 32% antenne bereik...
 
dielange

Quote

T-Bone schreef:
Ik heb de SMT-C7140A nu een paar weken, en word inmiddels behoorlijk gek van die 55 sekonden wachttijd als je even een TV-programma aan wilt zetten. Even snel TV-kijken is er niet meer bij zo.
Samsung, dat moet beter kunnen !!!

Dan laat je de decoder toch aan staan, en zet je alleen de tv uit? Overigens duurt het opstarten bij mij geen 55 sec.

Quote

T-Bone schreef:
Een ander ding dat me opviel : als je door je Ziggo-zenders zapt, kom je al gauw daar terecht waar je iedere keer "Preview-periode verlopen" krijgt.
Die zou ik graag allemaal weg willen kunnen drukken (Hide'n).
Kan niet (of weet iemand hoe ? ).
Ook het plaatsen van de zenders die wel in het abonnement zitten in de Favorieten-lijst zou een mogelijkheid zijn, die in het handboek wordt beschreven.
Maar die knop staat wel in het handboek, maar niet op het scherm !
Lastig !
Hopelijk komt Samsung snel met een hotfix.
Verder : een pracht-apparaat.

Favorieten kun je gewoon maken, klik maar eens op de OK knop, en gebruik de < en > (onderin staat beschreven welke kleuren je moet gebruiken om een favo te maken).
 
McBeukie

Quote

dielange schreef:

Quote

McBeukie schreef:
Vreemd dat heb ik niet . je bedoelt neem ik aan alleen als je tv kijkt.?


Ja, ben er ondertussen ook achter dat als ik 1080i gebruik er ook niks aan de hand is,
maar het blijft vreemd... zou het kunnen komen door de sterkte van het signaal?

Ook ik heb (eerder al gelezen in ander topic) maar 32% antenne bereik...


Ik heb geen 1080p stand op de tv is nog geen full hd.... Maar die stand is toch voor blue ray . tv beeld wordt volgens mij in hd in 1080i of 720p uitgezonden, dus dat is denk ik de rede dat het niet werkte.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ervaring met samsung smt-c7140a', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
Samsung SMT C7140 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 31-10-2017
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing : 5 17-08-2016
Advertentie