obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware van modems, routers, decoders. Wat is de nieuwste firmware. Hoe kan ik mijn firmware versie vinden. Zelf een firmware upgrade gespot, deel het met ons.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo firmware Netgear WNR3500 v2 vervangen door Netgear firmware
Justin23
Hallo

Ik wil de Ziggo firmware van mijn Netgear WNR3500 v2 router vervangen door de originele Netgear firmware.
Ik heb gelezen op engelse sites dat het mogelijk moet zijn maar wat ik ook probeer het lukt mij niet.
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen zodat ik niet genoodzaakt ben een andere router te kopen.

Justin23

Edit: je had 2X hetzelfde gepost, let erop Aub Smile
Gewijzigd door Undertaker op 26-06-2010 19:22
 
Justin23
Net met Ziggo helpdesk gebeld en kreeg ik te horen dat zij mij niet konden verder helpen en dat ik maar met een duur 0900 nummer van Ziggo moest bellen 65ct per minuut om hulp te krijgen.
Gewijzigd door Justin23 op 26-06-2010 21:27
 
Zippo
Firmware is niet te vinden op de homepage van netgear.
Sad
http://netgear.com/Products/RoutersandGateways/WirelessNRoutersandGateways/WNR3500.aspx
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Justin23
Ik kan die firmware wel downloaden maar Ziggo heeft de update functie uit hun menu verwijdert zodat men de firmware niet kan updaten.

justin23
 
Ziggo-WebCare_Alex
Hallo Justin23,

Ziggo heeft zelf ook nieuwe updates voor je router op de website staan. Op deze pagina staan ook instructies hoe je deze installeert. Meer informatie vind je hier:

https://www.ziggo.nl/#help/internet/thuisnetwerk-draadloos/

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Ziggo WebCare
 
mesa57
Uh, de instructies staan er niet bij. Maar ik neem aan dat je de boel moet uitpakken (zip) en dan autorun.exe moet uitvoeren ?
 
Justin23
Hallo Ziggo webteam Alex

De enigste firmware op de site is deze WGR614v6_V2.0.30ZGNL_2.0.30.chk en deze is niet voor de WNR3500 v2 en het is een CHK bestand en dat kun je niet openen.

Justin23
Gewijzigd door Justin23 op 28-06-2010 19:30
 
Ziggo-WebCare_Alex
Hallo Justin23,

Het klopt inderdaad dat er voor de Netgear geen update beschikbaar is. Via onze site is voor de Netgear alleen maar de software te downloaden.
Voor de Sitecom is wel een firmware update beschikbaar.

Wat is precies het probleem dat je ervaart met je router?
Zou je mij ook een PB kunnen sturen met daarin je adres gegevens.

Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex
Ziggo WebCare
 
Justin23
Alex het pb is verzonden.

Justin23
 
mesa57
De netgear firmware is niet zomaar te installeren op de ziggo router.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo firmware Netgear WNR3500 v2 vervangen door Netgear firmware', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
Advertentie