obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Ziggo verhoogt internetsnelheden naar 80Mbit/s in de regio’s Noord, Zuid, Oost en Zuidwest.
Zippo
Ziggo verhoogt internetsnelheden naar 80Mbit/s in de regio’s Noord, Zuid, Oost en Zuidwest.

In het najaar gehele servicegebied van Ziggo naar 120Mbit/s

Utrecht, 1 juli 2010
Ziggo verhoogt vandaag de internetsnelheden tot 80Mbit/s in de regio’s Noord, Zuid, Oost en Zuidwest. De abonnementsprijzen blijven daarbij ongewijzigd. Uiterlijk november wordt voor het gehele servicegebied van Ziggo de maximale internetsnelheid verhoogd tot 120Mbit/s.
Al eerder werd in negen steden1) de snelheid verhoogd naar 120Mbit/s.

Ziggo reset de komende twee weken alle modems zodat de abonnees de nieuwe snelheden kunnen gebruiken. Abonnees kunnen ook zelf hun modem resetten waarna ze onmiddellijk beschikken over de hogere snelheden.

Alle Ziggo-klanten worden binnenkort over de snelheidsverhogingen persoonlijk via een e-mailcampagne ‘Snel kan altijd sneller’ geïnformeerd. Het complete regio-overzicht van de snelheidsverhogingen is te vinden op www.ziggo.nl/snelheidsverhoging








ProductAlles-in-1 ExtraAlles-in-1 PlusAlles-in-1 BasisZ3Z2Z1
Huidige snelheid down/up50/520/31,5/0,2525/410/1,53/0,5
Nieuwe snelheid down/up80/1022/42/0,2540/415/2,55/0,5
Ingangsdatum nieuwe snelheid01/0701/0701/0701/0701/0701/07


1) In de onderstaande steden is de snelheid al eerder verhoogd voor Internet Z3 naar 80Mbit/s, voor Alles-in-1-plus naar 30Mbit/s en voor Alles-in-1-Extra naar 120Mbit/s: Amersfoort, Enschede, Heerhugowaard, Maastricht, Meppel, Tilburg, Utrecht, Den Haag en Houten.

Bron Ziggo.

Met de eerdere beloftes om b.v. Alles in 1 plus op te waarderen naar 30 Mbit is nu dus definitief gebroken. Zie onder ander dit bericht. Nieuwe snelheden na snelheidsverhoging bij Ziggo en Ziggo komt beloofde snelheden niet na!

Alleen in plaatsen waar Ziggo moet concurreren met glasvezel aanbieders is de snelheid wel extreem hoger.Angry

Het lijkt dus een tactisch spelletje.

Wat vind jij?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Bitfreak
Iedere Abonnee betaald hetzelfde bedrag voor Alles In 1+,dus ook graag overal 30Mbit/s!.Angry
 
Zapp
Ik heb mijn modem net opnieuw gestart, maar ik zit nog steeds op 50/5. Nog geen verhoging naar 80/10 dus.
Gewijzigd door Zapp op 01-07-2010 18:18
 
AtHome
Vreemd bij de snelheidmeting van Ziggo zelf is het
79.5 / 5.6

En bij speednet is het
41,02 / 5,53

Dit is niet de eerste keer het anders is, en blijft dus!
Thuis bij AtHome
 
MisterSenseo

Quote

AtHome schreef:
Vreemd bij de snelheidmeting van Ziggo zelf is het
79.5 / 5.6

En bij speednet is het
41,02 / 5,53

Dit is niet de eerste keer het anders is, en blijft dus!


Logisch hè,speedtest.net kan de snelheden niet aan.
De enige goeie vergelijking is de speedtest van Ziggo en die van UPC,daar neem je het gemiddelde van en dan heb je een goeie indicatie van jouw eigen snelheid
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
AtHome
Nou, zo logisch vind ik dat niet. Hoe kan ik dat weten, dan. Ik zie dat hier eerder iets geplaatst is van speedtest.net.
Dus dacht, laat ik dat ook eens proberen.
Thuis bij AtHome
 
spider
mhh nu ook nieuwe snelheid maar zoals ik hem nu zie klopt er iets niet denk.

op de site van ziggo zelf haal ik 400mbit Shock
Gewijzigd door spider op 02-07-2010 23:51
834408136
 
Undertaker
Je moet nooit naar die Speedtests kijken, is er 1 of 2 servers die niet 100% draaien ben je al de pineut en krijg je geen accurate meeting!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo verhoogt internetsnelheden naar 80Mbit/s in de regio’s Noord, Zuid, Oost en Zuidwest.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Advertentie