obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
verbinding wordt verbroken bij downloaden grote bestanden
Higher
Ik heb een probleem bij ziggo dat als ik download er na een korte tijd (zeg zo'n 300 / 400 MB ) de verbinding kort wordt verbroken. Na een minuut of twee is de verbinding weer hersteld. Nu is dat bij sommige download programma's en internet pagina's niet zo'n probleem (gaat gewoon verder waar die gebleven is) maar ik heb nu een navigatiesysteem die deze ' truc ' niet kent en dus bij een full update (1,4 GB ) gewoon stopt na zo'n stop. Dit lijkt me een soort 'pesterij' om downloaden tegen te gaan. Hebben anderen dit probleem ook en zijn er oplossingen voor?

(ik heb ziggo alin1 versie 2 (Dus 20Mb/s)
Gewijzigd door Higher op 05-07-2010 16:35
 
MisterSenseo
Misschien router ziek?
Of al bijna dood ?
Probeer je pc eens direct op je modem en dan weer testen...........als dan alles goed blijft is het tijd voor een nieuwe router.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
MaXMhZ
Al geprobeerd om een Download Manager te gebruiken?

Gratis: Free Download Manager

Download Managers maken het mogelijk downloads te pauzeren/hervatten, Downloads sneller te downloaden, en kunnen de verbinding herstellen indien deze wegvalt.
 
pedro
deze eigenschappen heb ik ook

na een tijdjje te downloaden via nieuwsgroepen
is er gewoon ff een tijdje geen connectie.

ik kom er niet uit na vele resets etc
 
MaXMhZ
Betreft het een computer die rechtstreeks op het kabel modem is aangeslten, of en cputer die via een router (bekabeld of draadloos?) op de kabelmodem is aangesloten?

Indien via router, welke outer (zie sticker op de onderzijde) wordt de router erg warm?

Welk operating systeem?

Hoe meer gegevens je verteld, hoe beter en sneller je geholpen kunt worden.
Gewijzigd door MaXMhZ op 26-07-2010 23:32
 
MisterSenseo
Dat ligt dus aan de ziggo servers want ik heb het ook maar alleen met het Ziggo account,met mijn payserver nergens last van.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
pedro

Quote

MaXMhZ schreef:
Betreft het een computer die rechtstreeks op het kabel modem is aangeslten, of en cputer die via een router (bekabeld of draadloos?) op de kabelmodem is aangesloten?

Indien via router, welke outer (zie sticker op de onderzijde) wordt de router erg warm?

Welk operating systeem?

Hoe meer gegevens je verteld, hoe beter en sneller je geholpen kunt worden.


draadloze router wnr 3500 met aris modem
router is niet echt warm en draai xp

de ziggo helpdesk zegt niet voor me te kunnen doen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding wordt verbroken bij downloaden grote bestanden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na boot van TC72XX wordt Wifi steeds weer ingeschakeld Klacht over Ziggo : 8 03-12-2019
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing : 34 19-11-2017
Wegvallende verbinding Storing : 3 25-01-2017
extra horizon box wordt niet herkent Algemeen : 3 23-12-2016
wegvallende verbinding Storing : 6 06-05-2016
Advertentie