obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo stuurt taart wegens storingen tijdens wedstrijden Oranje
MisterSenseo
ANNEN - Drenthe

m1dz7ieac9gr


Kabelexploitant Ziggo bezorgt dinsdag 1300 taarten in het Drentse dorp Annen. De klanten van de maatschappij hebben volgens een woordvoerder een goedmakertje verdiend, omdat ze de wedstrijden Nederland - Slowakije en Nederland - Braziliƫ door een storing deels niet hebben kunnen zien.

De taarten worden voor de WK-halvefinalewedstrijd Nederland - Uruguay bezorgd. Op het lekkers staat ''een klein gebaar'' geschreven.

''Waanzinnig toevallig dat het dorp getroffen werd door dergelijke storingen. Mankementen die nauwelijks voorkomen. En dan ook nog juist tijdens de wedstrijden van Oranje'', aldus de woordvoerder.





bron:www.nu.nl
 
crimson
Nou dan kunnen ze gelijk nieuwe bestellen:

Groepsstoring van dinsdag 06 juli 13:23 uur
Er is storing. Onze radio-, televisie-, internet- en telefoniediensten zijn op dit moment niet beschikbaar. Verwacht wordt dat de problemen in de loop van de middag zijn opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

Deze problemen zijn tot op heden nog niet opgelost. En met de voetbal voor de deur.................
[IMG]867684432[/IMG]
 
MisterSenseo
Hoe kan het dan dat je tijdens deze zogenaamde storing via Ziggo dit antwoord kunt schrijven ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
crimson
Omdat deze storing gelukkig niet op mijn adres is maar een wijk verder. Helaas hebben mijn ouders te kampen met dit probleem nu.
Wilde dit toch even onder de aandacht brengen.
[IMG]867684432[/IMG]
 
dennisveninga
Laat ziggo dan hier ook maar een taart bezorgen , we hebben de hele maand al geouwhoer .. Pfft
 
MisterSenseo
Ik kan me voorstellen dat het niet om indivuele gevallen gaat hier maar om een hele wijk of zelfs hele plaats.

Bij vrienden van ons in Nijmegen werd een wijkkast in de brand gestoken waardoor ze 3 weken heel erg slecht internet hadden,zou in dit geval UPC hiervoor moeten opdraaien ?
Ik denk het niet,en dat geldt nu dus ook voor Ziggo,ik vind het een mooi gebaar dat die hele wijk of dat hele dorp een taart krijgt omdat ze geen van allen normaal de wedstrijden hebben kunnen kijken..........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
crimson
Kijk een storing is nooit leuk. En inderdaad, Ziggo kan er niet altijd iets aan doen.
Het is ook verder geen verwijt aan het adres van Ziggo, maar zoals ik al zei, wilde ik dit toch kenbaar maken.
[IMG]867684432[/IMG]
 
MisterSenseo
Er zijn maar anderhalf miljoen aansluitingen op Ziggo.( sarcastisch getypt.........Wink )
Niemand kan verwachten dat die paar monteurs die op straat bezig zijn tegelijkertijd de kwaliteit hoog kunnen houden en alle storingen en klachten oplossen.
We hebben hier met mensen te maken die ook wel eens ziek kunnen zijn,als dat zo is dan heb je alweer iemand minder op straat.
Ik snap niet dat niemand dat door heeft hoor,Ziggo is geen fabriek waar de werknemers machines zijn,het zijn mensen die allemaal een slechte dag kunnen hebben of ziek kunnen zijn.

Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
crimson
Ik snap niet dat je nu zo reageert. Volgens mij staat er toch echt dat ik geen verwijt maak aan het adres van Ziggo.
Dus wat is nu je probleem?
[IMG]867684432[/IMG]
 
Undertaker
Ik wil ook ziggo taart!!!!! Voel me buiten gesloten Whahahahaha.

Nee, even alle gekheid op een stokje, als ze zoveel gedonder gehad hebben vind ik dit heel net van ziggo dat ze als gebaar een taart sturen :O
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo stuurt taart wegens storingen tijdens wedstrijden Oranje', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie