obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Voordelen en nadelen. Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten. TV Standaard, TV Plus, TV Extra. Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
 Onderwerp afdrukken
waarom 22mb ipv 30 met ubee modem
McBeukie
Wat is eigenlijk de reden dat ik als alles in 1 plus klant met een nieuw ubee modem toch maar 22mb krijg. Terwijl er toch al klanten zijn die 30mb krijgen voor het zelfde geld.( jaja uit concurrentiepositie misschien )Maar ik vind persoonlijk als het bij de klant thuis gewoon haalbaar is dan moeten ze het ook geven. Er bekruipt me nu toch een beetje het gevoel dat ze het verschil tussen plus en extra behoorlijk groot laten zodat de echte downloaders etc toch overstappen naar extra. Waardoor ze uiteraard meer verdienen. Vreemd ook dat Ziggo het eerst wel vermeld heeft in een persbericht..
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
Zippo
Kun je nagaan hoe ik me bedonderd voel. Was een van de redenen om over te stappen van Online naar Ziggo.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
@McBeukie : Dit is het testgebied,en het kan makkelijk gebeuren dat er mensen in dat gebied zijn die nog veel minder snelheid hebben dan de rest van Nederland.

@Zippo : Jij zit veel te laag,check jij je bekabeling ook eens goed,want jij behoort 15 Mbit te hebben,waarom ontgaat mij ook want in het najaar moet ook jij naar 22 Mbit gaan en dan eerst vertragen en daarna naar de juiste snelheid snap ik ook niet helemaal.
Check ook eens je snelheid op server Amsterdam,misschien test je wel veel hoger dan Veendam,ondanks dat je er veel verder vanaf zit.
Je ping is ook giga,die mag niet meer dan 10 ms zijn.....
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
McBeukie
Maar die 10mb is toch helemaal niet goed???
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
Zippo
Nee die 10 is niet goed. En 15 Mbit is ook te laag omdat ik alles in 1 plus heb. Dus tenminste 20 Mbit!

Vandaar dat ik schrijf geen verhoging maar een halvering.

Overigens heb ik op andere tijdstippen ('s nachts) wel de volle snelheid en zelfs tegen de 22 Mbit aan.

Het is dus duidelijk geen bekabelingsprobleem bij mij thuis maar een capaciteitsprobleem bij Ziggo.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Ziggo-WebCare_Jelle
De internetsnelheid hangt van uw gebied af en van het abonnement.
Vanaf 1 juli is de snelheid in het gebied van voormalig @home en Casema van het alles-in-1 plus abonnement verhoogd naar 22 MBIT down en 4 MBIT up. Voor het alles-in-1 extra is de snelheid verhoogd naar 80 MBIT down en 10 MBIT up. 120 MBIT down en 10 MBIT up is al beschikbaar in Amersfoort, Enschede, Heerhugowaard, Maastricht, Meppel, Tilburg, Utrecht (postcode 3500-3599), Den Haag (postcode 2500-2599) en Houten. Cogas gebied volgt in het najaar. Zie de volgende linkjes voor meer info over de snelheidsverhoging: https://www.ziggo.nl/#producten/ziggo...snelheden/ en
https://static.ziggo.nl/images/Planni...-10623.pdf
Ziggo WebCare Jelle
 
Zippo
Ik zit in Cogas gebied en ben in het najaar aan de beurt. Toch merk ik op rustige momenten hogere up en download snelheden. Dit is echter niet constant.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
McBeukie
@ Ziggo Webcare, die berichten op jullie site heb ik gelezen, maar ook de berichten in het verleden op tweakersnet daar zeiden ze toen nog 30mb. Is nu wel zo dat alles in 1 plus dan ook in het Casema gebied uiteindelijk naar 30 gaat of niet??
Gewijzigd door McBeukie op 09-07-2010 21:14
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
Zippo
@McBeukie die verhoging heeft gewoon op de site van ziggo zelf gestaan. Maar is er weer afgehaald.

Ik zal ff voor je zoeken heb er hier ook een paar posts over geschreven.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo
In deze post, eerste bijdrage, staan linken naar eerdere berichten hierover.

Ziggo verhoogt internetsnelheden naar 80Mbit/s in de regio’s Noord, Zuid, Oost en Zuidwest.

Ik heb de mht file met de betreffende info waarin ziggo 30/4 aankondigt ook terug gevonden.
Gewijzigd door Zippo op 09-07-2010 21:49
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'waarom 22mb ipv 30 met ubee modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie