obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Onderwerp afdrukken
Niet aan kunnen melden op nieuwsgroepen
H3llF1r3
Ik heb sinds eergisteren ziggo als provider, en ik dacht nou dat word leuk downloaden vanavond. Niet dus, ik vul bij mijn nieuwsclient mijn gebruikersnaam en wachtwoord in, poort 119 enz. maar zodra ik dan probeer te dowloaden, meld hij authentication rejected. Wat kan hier het probleem zijn? Ik hoop dat jullie het weten
Gewijzigd door H3llF1r3 op 10-07-2010 17:56
 
MisterSenseo
Als het om je Ziggo account gaat kan dat kloppen..........op de eerste plaats heb je maar een retentie van 30 dagen en de 2e plaats werkt het alleen SOMS goed als je een Extra abonnement hebt.
Waarom weet ik ook niet,maar dit is mijn ervaring.
Een payserver van bijvoorbeeld Download2Day kan de oplossing zijn.
Je kunt een gratis probeer-account nemen en als het je bevalt kun je een payserver nemen.
Met alle payservers kun je SSL gebruiken,met je Ziggo account wordt dat geweigerd.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
H3llF1r3
Aha erg bedankt, maar dat is wel heel krom van ziggo. Ik had wel gehoopt op hun newsserver zodat ik mijn snelheid kon benutten en vooral gratis Sad Maarja dan moet ik maar de beurs trekken Sad
Life is just one damned thing after another

Fritz!Box Fon WLAN 7270-------- D-link Des-1005d
 
MisterSenseo
Waarvoor nieuwsservers origineel bedoeld zijn zullen ze het ook echt wel doen..........WinkWinkWink
Maar voor films downloaden e.d moeten we toch een payserver hebben,helaas.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
H3llF1r3
Pfft Erg bedankt voor de hulp, ik ben nieuw en ben blij met de snelle hulp Smile
Life is just one damned thing after another

Fritz!Box Fon WLAN 7270-------- D-link Des-1005d
 
H3llF1r3
Nice man, bedankt voor de hulp
Life is just one damned thing after another

Fritz!Box Fon WLAN 7270-------- D-link Des-1005d
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet aan kunnen melden op nieuwsgroepen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie