obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vind je het ook prettig om altijd een kopie van je belangrijke bestanden te hebben. Veilig, snel en makkelijk.
 Onderwerp afdrukken
Ervaring met Ziggo online backup
McBeukie
Ik heb sinds kort Ziggo online backup met een 80mb internet verbinding.

Op de Ziggo site staat dat je 1-2gb per dag kan uploaden. Wat is de reden dat het zo lang duurt, omdat het versleuteld wordt? Ik heb ong 75Gb te uploaden dus dat gaat lang duren. Ben al 3 dagen bezig.

Wat is jullie ervaring met deze dienst?
Gewijzigd door McBeukie op 13-07-2010 16:33
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
McBeukie
Ik ben uiteindelijk maar gestopt met ZIggo online backup, het duurt veels te lang met heel veel bestanden. en ze gaan er van uit dat je niet meer dan 100gb gebruikt. Ik ben nu overgstapt naar Livedrive dat is erg goed naar mijn idee. je kunt de down en upload instellen je kunt meerdere pc instellen en de upload is ongelimiteerd. het gaat ook zeer snel. je kunt er wel voor kiezen of je de upload via ssl of niet doet dat scheelt natuurlijk ook wee tijd.

Al met al ben ik zeer tevreden met livedrive. En de prijs is super , zeker als je voor 2 of jaar betaald.
maar goed iemand met niet al te veel bestanden kan gerust ZIggo Onine Backup nemen. de Interface was verder goed.


Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaring met Ziggo online backup', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie