obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Onderzoek ervaringen afstandsbedieningen.
Zippo
Bij verschillende providers wordt er apparatuur aangeboden om digitaal tv te kijken. Vooral bij UPC en Tele2 lees ik regelmatig klachten over de werking van de afstand bediening.

Zelf heb ik een Cisco interactieve TV ontvanger en omdat de afstandsbediening niet lekker werkte heb ik een Logitech Harmony 555 programmeerbare afstand bediening gekocht. Dit werkt perfect, zwaai er alle kanten mee op en de ontvanger reageert.


Wat zijn jullie ervaringen met de afstand bediening van de door Ziggo geleverde ontvangers?

Graag merk, type en ervaring vermelden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Mijn tuner werkt 100% perfect,evenals de afstandsbediening.
Mijn schoonouders hebben dezelfde en even lang als ik en die hebben al de batterijen vervangen 2 weken geleden,maar nu werkt hij weer 100%..........allebei ongeveer een half jaar in bezit van AiE pakket met interactieve digitale tuner ( zie handtekening )
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
wim-2112
Afstandsbediening van de ziggo cisco 8485 heeft vandaag de geest gegeven. Bij het verwisselen van de batterij één van de drie pinnetjes, onder de batterij, afgebroken. Deze zijn erg dun.

Geprobeerd om hem toe te voegen op mijn Harmony 525, maar die herkent deze afstandsbediening niet. Ook niet na firm en software update... Dus nu met de hand bedienen, erg irritant. Zal wel geen garantie op zitten denk ik!
 
MisterSenseo
Je kunt bij Ziggo of in de Ziggo winkel een universele afstandsbediening kopen welke wel op de Cisco werkt........Wink
Even 1200 bellen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Monteur_kees

Quote

wim-2112 schreef:

Afstandsbediening van de ziggo cisco 8485 heeft vandaag de geest gegeven. Bij het verwisselen van de batterij één van de drie pinnetjes, onder de batterij, afgebroken. Deze zijn erg dun.

Geprobeerd om hem toe te voegen op mijn Harmony 525, maar die herkent deze afstandsbediening niet. Ook niet na firm en software update... Dus nu met de hand bedienen, erg irritant. Zal wel geen garantie op zitten denk ik!

hier met de harmony 525 geen probleem werkt perfect
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
MisterSenseo

Quote

hier met de harmony 525 geen probleem werkt perfect


Ik heb geen Cisco decoder meer want die heb ik weggegeven dus ik kan het niet testen.......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Wij gebruiken hier een paar Harmony's 300, via USB en een online account
bij Logitech te programmeren. Samsung decoder en allerhande apparaten hier
in huis, geen enkel probleem Grin Synchroniseren via de originele ABD kan ook
nog. Bij blokker voor € 19,95 in de aanbieding. Geinig!!
 
Puma
Hier een Harmony One (goedkoop aan kunnen komen tijdens een actie). Werkt goed met de Cisco 8455, TV, home cinema en zelfs mijn HTPC.

Ik had wat problemen met mijn HTPC en ik werd vanuit Canada terug gebeld door een man van Logitech en na een custom scriptje van hem werkt het feilloos. Ongelooflijk, de service van Logitech. Smile
 
Black Tiger
Ik heb gisteren eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en de Harmony 650 gekocht in een aanbieding voor 50 euro. Ben een tijd lang aan het twijfelen geweest tussen deze versie en de Harmony One.
Als het goed is komt ie vandaag aan dus dat wordt straks leuk spelen.Smile
Greetings, Black Tiger
 
moeskoetie
ik heb nu een samsung c7140b, en kan geen knop ontdekken voor het schakelen tussen de tv standen die ik wel op de afstandsbediening had van de cisco, namelijk de AV knop.
weet iemand hoe dit nu bij de samsung werkt?
Gewijzigd door moeskoetie op 11-10-2013 13:36
2902091737
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onderzoek ervaringen afstandsbedieningen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Europese inval bij Ziggo Sport voor onderzoek uitzendrechten Ziggo nieuws : 2 12-04-2018
Onderzoek WiFi problemen met Ubee modem WiFi, draadloos netwerk : 39 01-05-2015
Onderzoek overname UPC/Ziggo stil Ziggo nieuws : 1 05-08-2014
Onderzoek WiFi problemen met Cicso modem. WiFi, draadloos netwerk : 16 03-01-2014
Humax iHDR-5050C (HDTV): jullie ervaringen? Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 11 27-09-2012
Advertentie