obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Telefonie na 14 dagen nog niet actief
Lody
Onlangs een Z1 internet abbonement uitgebreid met telefonie onbeperkt.

op 13 Juli een ander modem ontvangen (is exact hetzelfde als al aanwezig was, Motorola model, natuurlijk wel andere MAC adressen)

Alles opnieuw aangesloten en activering opgestart.

Code's zijn juist ingevoerd en ben door alle schermen heen gegaan, op 1 tabblad na, tabblad telefonie verscheen niet.

Gebeld met servicedesk, via mobiel naar 0900-1884 (dubbel zo duur natuurlijk).

Volgens Ziggo was er bij hun iets misgegaan bij het instellen van telefonie, zou met 5 tot 10 dagen zijn opgelost.

Na 5 dagen eens gebeld hoe het er mee zat, antwoord van Ziggo medewerker, O, ik zie dat dit een probleem is voor 2e lijn, dat had gelijk doorgezet moeten worden, zal ik nu gelijk doen.

M.a.w. er was toen 5 dagen niets gedaan aan dit bij Ziggo bekend probleem.

Nu vandaag 27-07 weer gebeld met Ziggo, probleem is door naar 3e lijn (ben benieuwd hoeveel lijnen er zijn.

Volgens medewerker zou inmiddels wel gebeld moeten kunnen worden, maar nog niet kunnen ontvangen.
Getest: Negatief, uitbellen is niet mogelijk. Gebeld worden ook niet.

Wat kan er allemaal misgaan, en waarom wordt dit in mijn ogen zo traag opgelost?

LodyShock
 
mag24
simpel, ik heb storingen sinds vorig jaar november 4 keer monteurs geweest, kabel naar mij verstuurd de hele tijd lecht internet en telefonie dat ik tijdens werkloosheid en contact met familie in het buitenland niet kon gebruiken. Fout is nu bekend buiten kabel naar ziggo kast op straat. Ik heb dit advies, ik weet dat bellen kost geld en dat je moet 20 keer bellen (soms in feit 3 keer telefoon neeergezet) stuur officiele brief, gebruik rechtshulp, terugvorder abonnementsgeld van bank rekening (3 maanden als dit noodzakelijk is) als je een juiste probleem hebt die wel door ziggo veroorzaakt is nemen zij actie. Ze willen geen rechtszaak of geld missen, ik krijg geld terug dit eis ik omdat zij de dienst niet heeft afgeleverd, heeft geld teruggeboekt je moet agressief zijn en no nonsense totdat zij een direct lijn naar de hulpdesk regelt voor geen extra cost.
 
Undertaker
Heb je het nummer telco telco meegenomen ( van andere provider meegenomen ) of heb je hem nieuw gekregen van ziggo?! heb je hem telco meegekregen kan het liggen aan de portatie van bedrijf X naar ziggo, maar omdat je niet kan uitbellen.

zal ik jouw eens vragen het oude modem terug teplaatsen de activatie procedure door telopen en dan de 30/30/30 reset tedoen dat is 30 seconden resetknop inhouden, modem uitzetten met reset knop ingedrukt voor nog eens 30 seconden modem weer aan en onafgebroken de reset knop nogmaals 30 tellen ingedrukt houden.

Give it a shot and let me know Smile
Gewijzigd door Undertaker op 28-07-2010 08:10
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Lody
Ter Info: Internet werkt gewoon zoals het wordt verwacht, het is puur de telefonie kwestie.

Telefonie werkt dus niet, wordt dus ook nog niet gefactureerd.

Maar we willen het wel werjend hebben natuurlijk.

Lody
 
Lody
@Undertaker,

Hi Jeffrey,

Dat zal geen effect hebben, Ziggo heeft ons zelf gemeld dat het aan hun kant fout is gegaan met aanmaken, installeren van telefonie.

Maar toch bedankt voor de tip, komt mogelijk ergens anders van pas.

Lodewijk
 
Undertaker
Oww, nou jammer dat dit het niet was! toch thnx voor je reactie Grin
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Lody
Alles is momenteel werkend, er kan worden gebeld, en we kunnen gebeld worden.

LodyGrin
 
ReNeo
Ik heb dus eenzelfde probleem. Van KPN overgegaan naar alles in 1 inclusief telefonie met nummerbehoud. Al een week geen telefoonsignaal.
Al verschillende telefoons en kabels geprobeerd. Kabelmodem (Ubee evm3200) geeft brandend lampje voor telefonie, maar de twee lampjes voor de twee telefoonaansluitingen knipperen alleen maar. Ook al heb ik de telefoon er op aangesloten.

De ziggo helpdesk heeft me al verteld om stroom eraf te halen en opnieuw te proberen en een harde reset te doen. Beide helpen niet.

Iemand een idee? Ik neig ernaar mijn telefoon maar weer gewoon bij KPN te gaan onderbrengen...
 
Jovel
@ ReNeo
vul even het feedback formulier, aan de linkerkant in, en wij gaan voor je aan de slag
Gewijzigd door Jovel op 30-07-2010 19:02
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie na 14 dagen nog niet actief', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
telefonie Klacht over Ziggo : 3 06-12-2021
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie