obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Modem verliest verbinding of loopt vast
flamke
Nou we zijn weer terug bij af vandaag 12/08/2010
wil ik in de ochtend internetten geen verbinding. Denk ga eens kijken of telefoon het doet nope. Ik weer naar de modem toegelopen ja hoor staat dat ding weer op ofline. 2 lampjes branden en voor de rest niets. Waardeloos echt zat hier voor bij telfort daar ben ik weg gegaan toen des tijds omdat de telefoon zo slecht was in de beginperiode maar krijg steeds meer spijt van aangezien ziggo nog slechter is op moment. En met oplossing komen Tja Angry
 
MisterSenseo
Nu kan dit ook gekomen zijn door een "normale" storing want ik heb hier de gehele nacht door dan-wel en dan-niet internet gehad.
Modem heeft zich 5 keer gereset en via een vriend kreeg ik door dat dit door derden gebeurt.Er zit op de servers iets niet goed waar de kabelaars zelf niets aan kunnen doen.
Hier heeft Ziggo geen schuld aan,Upc zit met hetzelfde probleem.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
flamke
nee er waren geen storingen. Is al naar gekeken door de 3de lijn ze zijn bezig met netwerk onderzoek. hoor morgen meer
 
madrettor
Hier (Woudrichem) exact dezelfde problemen. Hiervoor met een Moterola nooit problemen gehad, ubee is k.m.p. Gemiddeld ees per twee weken staat modem vast (en heb ik dus geen telefoon en internet). Resetten help wel.
Al een keer een monteur langsgeweest, maar kon niks vinden. verdeelpunt zit bij mij voor de deur, dus slechte kabel ook erg onwaarschijnlijk. Vandaag maar weer een klacht aangemaakt, moeten nu de Ubee maar eens gaan vervangen.
 
MisterSenseo
Gezien het verhaal van de vorige spreker denk ik eerder aan een veel te sterk signaal..........laat Ziggo jouw signaal maar verzwakken dmv filters tussen je kabel zetten om het te testen.
Bij mij was dit ook het geval,in eerste instantie binnen in de kabel een filter geplaatst,toen bleek dat mijn modem niet meer vastliep heeft men mijn signaal iets verzwakt,filter ertussenuit en nooit never meer problemen gehad.
Het klinkt gek maar het signaal kan ook te sterk zijn.........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
flamke
Ze zijn er achter wat het is. Er zit een storing ergens in de server van ziggo. Ze waren er niet blij mee toen de technische dienst mij dit vertelde aangezien er dan een hoop klanten ook last van gaat krijgen. Ze zijn nu aan het monitoren waar het precies zit en gaan het verhelpen maar dat kon wel even duren aangezien het iets was wat niet zo 123 opgelost was. Nou we zullen maar weer afwachten. Tevens heeft de vorige monteur alles gecheckt ook de sterkte van het singaal etc. Was allemaal in orde niet te sterk niet te zwak Cool
 
ziggohenk
Hallo allemaal,

Ben nieuw hier en zocht naar info vanwege het veel te vaak uitvallen van mijn ziggo kabelmodem. Ik woon in Scheemda en als ik dit zo lees kon het problem in de ziggo server ook voor mij van toepassing zijn. Dagelijks loopt het (scientific atlanta) modem vast en was door alle irritatie zelf al op zoek naar een kwalitatief beter apparaat. Ziggo al een paar keer gebeld maar kunnen alleen metingen doen aan het modem (via de kabel) als deze hapert. Maar helaas dat is steeds laat in de avond. Dus dat schiet niet op. Erg irritant allemaal. Maar ik hoop hier nog iets van een oplossing te gaan lezen...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem verliest verbinding of loopt vast', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie