obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Windows 7 Netwerk & Internet Drop-Outs
moeskoetie
bedankt voor de tip van het progje insider.
hier kun je inderdaad goed zien wie op welk kanaal zit.
zo heb ik de mijne op een alleen staand kanaal kunnen zetten waar niemand anders op zit.
Grin
2902091737
 
kklijer
Na een Hard reset van mijn draadloze router heb ik nu geen DROP OUTS meer noch meldingen meer.maar ik gaat hem nog stressen met HD films downloaden.ik zal weer posten wanneer ik dat heb gedaan.

EDIT:

Helaas blijven de problemen onverholpen.heb contact opgenomen met shit-com,laat wel weer weten.
Gewijzigd door kklijer op 04-09-2010 12:07
 
kklijer
Ik heb nog steeds de Ubee EVM3200 Modem,telkens keer als ik groots binnen haal,krijg ik geen internet meer,en de ziggo klanten service die kunnen geen concreet iets zeggen wat de probleem is.ik heb al sinds de begin al netwerk drop-outs.

Mijn geduld raakt echt bijna op.(toch maar kijken naar een andere provider..)

iemand nog andere ideeën?Ervaringen?
Gewijzigd door kklijer op 04-02-2011 16:45
speed.io 1142498229
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Windows 7 Netwerk & Internet Drop-Outs', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Advertentie