obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Decoder van Ziggo zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Samsung c-7140 - regelmatig eerste installatie scherm
6381891
Ik heb sinds een week de Samsung C7140 HD PVR, Erg tevreden, behalve dat hij op onvoorspelbare momenten (meestal na een dag/nacht niet gebruiken) - weer opstart met ''eerste installatie'' Waarbij je weer zoek frequentie en Net id moet invullen. Niet schokkend, maar het zou denk ik niet moeten. Ik heb al diverse keren het geheel heel bewust gedaan om zeker te zijn dat ik met OK, de settings na het zoeken bevestig. Je zou verwachten dat het toestel deze info vast houd. Ik zet het toestel niet af (schakelaar achterop), gebruik alleen de standby knop op de afstand bediening.

Wie heeft dit eerder gehad/gezien/opgelost?

En any update over de Ethernet poort - kan deze gebruikt worden voor Samsung internet@TV of media streaming van mijn NAS. Iets wat wel zou kunnen met de Bluray spelers...

Alvast bedankt.

Ronald
Gewijzigd door 6381891 op 01-09-2010 08:48
 
sberghout
Hoi, ik heb gisteren ook deze ontvanger gekocht en alles ingesteld. kwam ik vanmorgen beneden... ja hoor ook dat 'eerste installatiescherm'. De programma's die ik had geprogrammeerd om vanmorgen op te nemen waren ook weg, maar de reeds opgenomen programma's wel beschikbaar. Ik ga denk ik vandaag Samsung opbellen met de vraag hoe dit komt. Ik dacht eerst dat mijn toestel gewoon defect is maar zo te lezen hebben meer mensen er last van.
 
6381891
Ok, hou ons op de hoogte als je iets hoort van Samsung. Bedankt voor je reactie. Voelt atijd beter als er meer mensen het probleem hebben. Wink
Gewijzigd door 6381891 op 01-09-2010 10:23
 
sberghout
Ik denk zelf dat het toestel defect is trouwens misschien maakt er een onderdeel slecht contact waardoor de stroom wegvalt en het zichzelf reboot ofzo. Ik kan gelukkig nog ruilen als ik geen duidelijk antwoord krijg. Mochten ze het allemaal hebben dan wordt het toch een ander apparaat ben ik bang.
 
6381891
Ik heb vandaag het apparaat omgeruild bij mijn leverancier... (weer een Samsung c-7140). kijken of deze het wel goed doet
 
Undertaker
Hopelijk doet die het goed!
Ik zeg het * klopt af * Met de Humax 5050C nog nooit echte problemen gehad, ( ja de opstarttijd )
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
6381891
Update...
dag 1 zonder problemen.....fingers crossed...
dag 2 s'morgens geen problemen....maar na onduidelijke (met universele afstand bediening (logitech harmony)) commando's ...reset Sad

Dag 3-5 geen issues...so far so good!
Gewijzigd door 6381891 op 06-09-2010 21:36
 
sberghout
Ik heb gebeld. Eerste keer zeiden ze dat ik een update van de site moest downloaden. Die bleek niet te bestaan. Tweede keer adviseerden ze apparaat om te ruilen omdat het mogelijk een fabrieksdefect betrof. Dat heb ik gedaan...en deze heeft de eerste nacht in standby overleefd zonder te resetten!
 
6381891
Fingers crossed. Voor de rest super app. Nacht 2 heeft hij bij mij ook overleefd...(zie hierboven)
 
McBeukie
Ik heb hem al een tijdje en ben er zeer tevreden over alleen de opstarttijd is nogal lang, en van samsung hoef je geen feedback te verwachten....Ik heb ze 2 keer gemaild via hun site . 1 x een onzin antwoord ( nieuwe firmware van hun site plukken ) die er nog niet is en de 2e keer helemaal niks meer van ze gehoord.

Verder super apparaat.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung c-7140 - regelmatig eerste installatie scherm', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
Samsung SMT C7140 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 31-10-2017
Advertentie