obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Alles in 1 plus aansluiten
gcjoel
Goedemorgen,

Ik heb even een vraagje:
Gister wilde ik het alles in 1 plus pakket aansluiten, ik had geen monteur besteld omdat ik dacht enkel een paar kabeltjes aansluiten kan ik wel.
Nu blijkt dat je een nieuwe kabelaansluiting moet ophangen, dit past dus niet.
Als ik dat nieuwe binnenwerk erop maak krijg ik hem met geen mogelijkheid weer voor het gat om dit netjes te kunnen afsluiten.
Wel past die signaalverdeler gewoon op mijn standaard coaxaansluiting.
Is dit een probleem? tv werkt gewoon als ik de verdeler op deze manier aansluit.
Internet en telefoon heb ik pas vanaf morgen waarschijnlijk dus dat kan ik nog niet testen.
Heeft iemand hiermee ervaring? kan dit ook gewoon of moet ik echt dat andere ding erop zetten?

Bedankt!
 
Sinus
Je kunt de signaalverdeler rechtstreeks aansluiten, werkt hier probleemloos.
 
gcjoel
OK super! Bedankt voor je antwoord.
Morgen zou het moeten werken dus dan kan ik het testen.
 
flamke
Je kan je internet vandaag al laten activeren. als je naar de klantenservice belt om te zeggen dat je modem geactiveerd moet worden doen ze dat gelijk en heb je ook gelijk internet. Ik heb dit al bij veel mensen laten doen waar ik internet en telefoon van ziggo heb geïnstalleerd.Cool
 
gcjoel
Er staat in de brief dat dit pas vanaf 7 september werkt. Maar dit moet dan nu al kunnen?
Wel heb ik nummer behoud voor telefoon, dat werkt dan zeker nog niet?
 
flamke
ja klopt maar je kunt je internet al wel eerder laten activeren je telefoon zal wel op 7 september pas werken. Ik weet niet of je het modem al aan hebt gehad maar heb je de activeringspagina al in beeld gehad en dat geprobeerd dan hoef je de klantenservice niet te bellen mocht dat ook willen
Gewijzigd door flamke op 06-09-2010 15:02
 
gcjoel
Kan ik hem dus gewoon aanzetten en dan die activeringscode's invullen?
Of moet je ook nog bellen daarbij?
 
flamke
ja klopt gewoon activeren mocht dat niet willen dan kan je bellen naar de klantenservice om te vragen of ze je modem willen activeren.
 
gcjoel
OK bedankt! Ga ik dat vanavond proberen!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alles in 1 plus aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
Afsluiten gaat sneller dan (weer) aansluiten Abonnementen : 2 13-04-2017
aansluiten home cinemaset. heel graag hulp Algemeen : 9 02-01-2016
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
Advertentie