obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Na vakantie geen telefoon meer
nees61
Wegens een weekje vakantie voedingskabel van modem losgemaakt.
3 in 1 abbo van ziggo, vroeger casema.
Bij thuiskomst voedingskabel aangesloten, wel televisie en internet.
Op modem blijft tel 1 lampje knipperen maar geen telefoon.
Klantenservice gebeld met mobiel van de zaak ( vindt baasje echt niet fijn) en samen alles doorgenomen.
Telefoon zou defect zijn dus maar nieuwe gekocht!!!
Ook deze werkt niet, hele lijn is dood.
Nogmaals bellen met mobiel van de zaak, alles is in orde hoor meneer maar we laten de technische dienst ernaar kijken.
Mooi niet dus, nu een dag zonder telefoon en word mooi niet teruggebeld.
Wat is dat toch met die grote bedrijven?
Ben zelf verwarmingsmonteur en heb ook storingsdiensten en dit hoef ik bij mijn baas echt niet te flikken.
Mijn schoonvader ligt op dit moment in het ziekenhuis en het gaat niet zo lekker met de beste man, mijn baas is nu de dupe met als resultaat een torenhoge telefoonrekening.
Ik ga het er echter niet bij laten zitten want dit kan gewoon niet dus.
 
nees61
Vanmiddag voor de derde maal gebeld met klantenservice.
Duurt ff voor je aan de beurt bent en baasje wordt er steeds minder blij van in verband met de telefoonkosten.
Mijn schoonvader ligt op dit moment zeer slecht in het ziekenhuis en heb echt telefoon nodig nu dus gevraagd hoe het ervoor staat.
Reparatieverzoek is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling en verder kan men er niks mee!
Ben zelf servicemonteur in de installatietechniek dus weet wat verlenen van service is.
Nood breekt wetten, dag en zelfs nacht.
Al zou ik maar gebeld zijn op mijn GSM waarbij ik dan het gevoel zou krijgen dat er iets stond te gebeuren maar nee.
Heb de knoop doorgehakt en ga mijn abonnement opzeggen en eens bij de concurrentie kijken, misschien dat de service daar wat beter is.
Ziggo, Bedankt
Gewijzigd door nees61 op 13-09-2010 19:01
 
nees61
Ben zojuist gebeld door een keurige meneer van Ziggo waarna het één en ander nog even uitgeprobeerd is.
Deze meneer laat morgen een monteur komen om mijn probleem op te lossen.
Ben misschien iets al te fel geweest met mijn relaas maar op dit moment gaat er een hoop in mijn hoofd om en loopt mijn emmertje bijna over.
Als alles morgen weer werkt zal ik de laatste zijn die mijn ongelijk zal ontkennen.
 
nees61
Een dag voordat de monteur langs zou komen kom ik uit mijn werk en zie het telefoon ledje op de modem ineens branden.
Wat denk je?
Heb ik ineens weer telefoon!!!!
Storingsdienst gebeld en die mevrouw stond perplex, dit had ze nog nooit meegemaakt.
De verbinding is spontaan weer hersteld en de oorzaak is onbekend en het lag niet aan het modem.
Schiet mij maar lek.
 
Codemeister
Heel vreemd. Ik heb toch de neiging te zeggen dat er ergens iets nog niet goed zit, maar wie weet... Mocht het probleem zich weer voordoen dan zal ik het topic heropenen.
 
MisterSenseo
Niet nodig want je hebt het topic niet gesloten........PfftPfftPfftPfftPfft
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na vakantie geen telefoon meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Advertentie