obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet verbinding...
MrLunk
Hallo mede Ziggo gebruikers,

Sinds kort heb ik het totaalpakket van Ziggo (ca. 2 maanden)
Tot nu toe no problemos....

1 PC rechtstreeks aan UBEE evm3200 modem.

Vanochtend geen internetverbinding...

Modem reset met PC uit.. na par minuten PC aan ... geen internet...
Dit ca. 3x herhaald...
Ook met 30 minuten wachten na het uitzetten van het modem alvorens het weer in te schakelen...
nog steeds niets...

Lampjes:
meest rechter lampje brand groen. (power)
1 na rechter lampje brand oranje (pijl omlaag)
2 na rechter lampje knippert oranje (pijl omhoog)
3 na rechter lampje is uit ( vink symbool )
4 na rechter knippert groen (PC verbinding)

Omgeving Velsen zuid / velserbroek

Zijn er meer mensen met problemen vandaag ?

Grtz,
Peter
 
MrLunk
Zojuist pas op de storingspagina van Ziggo verschenen:

Groepsstoring van zondag 19 september 11:05 uur
Er is storing. Onze internet- en telefonie diensten zijn op dit moment niet beschikbaar. Verwacht wordt dat het probleem in de loop van de middag is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
 
MrLunk
Nog steeds haperingen soms verbinding soms niets...
 
Ziggonoway

Quote

MrLunk schreef:
Hallo mede Ziggo gebruikers,

Sinds kort heb ik het totaalpakket van Ziggo (ca. 2 maanden)
Tot nu toe no problemos....

1 PC rechtstreeks aan UBEE evm3200 modem.

Vanochtend geen internetverbinding...

Modem reset met PC uit.. na par minuten PC aan ... geen internet...
Dit ca. 3x herhaald...
Ook met 30 minuten wachten na het uitzetten van het modem alvorens het weer in te schakelen...
nog steeds niets...

Lampjes:
meest rechter lampje brand groen. (power)
1 na rechter lampje brand oranje (pijl omlaag)
2 na rechter lampje knippert oranje (pijl omhoog)
3 na rechter lampje is uit ( vink symbool )
4 na rechter knippert groen (PC verbinding)

Omgeving Velsen zuid / velserbroek

Zijn er meer mensen met problemen vandaag ?

Grtz,
Peter



Hallo Peter,

Laat je niet te snel naar dat kastje sturen hoor! Zijn ze sterren mee bij Ziggo. Tot nog toe ligt maar zelden daar het probleem. Het is wel zo dat NA een storing niet altijd de verbinding vanzelf weer tot stand komt, dus dan moet je wel resetten. Op dit moment ligt in de Noord Kop qua telefonie nog steeds de boel plat, dus dat eerdere bericht is al weer oud. Overigens wel weer voorzien door een nieuw bericht van Ziggo, yippieFrown

Ik vraag mij trouwens af, wordt het niet hoog tijd dat Ziggo het voorbeeld van de NS gaat volgen? Geld terug bij storing? Momenteel bellen wij (en worden wij gebeld) via onze mobiele nummers. Niemand (en zeker Ziggo niet) die dat vergoed. Fraai is dat toch weerShock
 
Codemeister
@MrLunk: is het probleem inmiddels opgelost?
 
MrLunk
High Codemeister...

Jep alles was vanaf ca. 16.25u weer normaal...

grtz,
Peter
 
Ziggonoway
Lucky you! Bij mij nog steeds geen telefonie. Eindelijk maar eens de stap genomen terug te keren naar KPN. Ik word hier zoooo moe vanAngry
 
Ziggonoway
Inmiddels is het avond en met telefonie nog steeds storing. Die kl**thommels van Ziggo durven nog steeds (net als gisteravond) te beloven dat het in de loop van de avond opgelost zal zijn. Ongehoord dit. Dus wat doet deze jongen, lekker terug naar KPN. Niet dat dit storingsvrij zal zijn, maar heb wel het idee dat zij de klant serieus nemen en niet op de koop toe
 
simonejc
Vanavond weer geen internetverbinding @ Emmen. Op de website staat wel een storing vermeld vanmiddag maar deze schijnt verholpen te zijn. Dit is al de tweede avond/nacht achter elkaar dat we geen internet hebben, en er staan geen werkzaamheden/storingen vermeld in mijn postcode op dit moment. Vreselijk irritant!!!!
 
Ziggonoway

Quote

Ziggonoway schreef:
Inmiddels is het avond en met telefonie nog steeds storing. Die kl**thommels van Ziggo durven nog steeds (net als gisteravond) te beloven dat het in de loop van de avond opgelost zal zijn. Ongehoord dit. Dus wat doet deze jongen, lekker terug naar KPN. Niet dat dit storingsvrij zal zijn, maar heb wel het idee dat zij de klant serieus nemen en niet op de koop toe


Update: sinds afgelopen woensdag weer terug bij KPN! Probleemloze overstap en alles werkt. Chaos die ik had verwacht van de kant van Ziggo is uitgebleven. Nu maar hopen dat dit ook geldt voor de afwikkeling. Las elders in dit forum al e.e.a. over Ziggo die na jaren abonnementsgeld begon af te schrijven van ex-klanten Frown. Maar het zou ook goed kunnen zijn dat dit het laatste berichtje is van mijn korte carriere op dit forumWink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet verbinding...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Advertentie