obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
nooit klant geweest bij ziggo, toch betalen!!!
annemiekmennink
Tot augustus 2005 hebben wij (ons gezin) in Den Haag gewoond. Toen zijn we verhuisd naar overijssel.
Vorig jaar begon Ziggo met geld af te schrijven van de rekening van mijn man. Heel apart, want we zijn namelijk al jaren heel tevreden klanten van HET NET ( voor internet en telefonie. Voor televisie zijn we hier afhankelijk van een satelietschotel)
Kortom wij hebben geen enkele relatie met Ziggo. Er kwamen aanmaningen. Natuurlijk hebben we Ziggo benaderd, maar -u begrijpt het al- geen enkele reactie op onze mails, bij bellen wordt na lang wachten de verbinding verbroken. Het lukt gewoon niet om contact te krijgen.
Ja, het is een oud en herkenbaar verhaal.
Op een gegeven moment kregen we een brief van een incasso bureau. Zij waren wel bereikbaar. We kwamen te weten dat het om een aantal maanden in 2009 ging, op ons oude adres in Den Haag!!!! Waar we toe al 4 jaar niet meer woonden en _ik herhaal maar weer eens- nooit klant van Ziggo waren geweest!!!!
Nu weer een brief van het incassobureau en toch maar een bezwaar schrift geschreven.

Dit is toch om gek van te worden??


Annemiek
 
kobus1960
Even naar de rechtswinkel, daar zijn ze dol op dit soort problemen, is immers
een win-win situatie. Of je hebt een aparte rechtsbijstandsverzekering, nog makkelijker.
 
Undertaker
Ik zou als ik jouw was maar even de rechtsbijstand aanzwengelen, als je die in je verzekeringspakket heb zitten, want dit is indd niet echt normaal, als jij kan aantonen dat je daar sinds 2005 niet meer woont, dan is het gesneden koek voordat er ooit maar iets begonnen is.
 
juanchi
ik heb hetzelfde probleem en ziggo heeft er geen oren naar, kun je mij vertellen hoe het nu met jou verhaal staat?
groet juan
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nooit klant geweest bij ziggo, toch betalen!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie