obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Decoder van Ziggo zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Philips 8000series tv softwareupdate
Bordewolf
Ik heb een nieuwe 37'' Philips uit de 8000 serie. Deze werkt wel met CI+, echter is deze bij mij met de oude software afgeleverd (dus de niet gecertificeerde). Hoe kan ik de software upgraden?? Ziggo heeft niets klaargezet. Hoe doe ik dat via USB ?????
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
flatcoated
TV bij philips op de site registreren. Op deze site staan dan event. updates voor de geregistreerde TV. Vervolgens zipfile downloaden en uitpakken naar USB-stick.
In de TV stoppen. Als de TV op dat moment aan staat gaat hij de update installeren. Zo niet, dan even op de bewuste file klicken.
 
Bordewolf
Inmiddels gedaan. Nu dus de allerlaatste versie geinstalleerd die ook de loop zenderupdate 3D oplost. Maar helaas nu zapt de tv weer helemaal K*T. Zowel zwarte schermen als het probleemd dat je van Zender 1 naar zender 2 zapt maar het beeld van zender 1 houdt. Belachelijk. Ik heb wel een nieuwe tv maar het ding is echt krakkemikkeger dan mijn oude!
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Philips 8000series tv softwareupdate', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
groen beeld Philips tv Algemeen : 4 24-12-2015
Traag zappen met Ci+ module bij Philips TV 40PFL9606 Digitale radio of televisie storing : 11 15-03-2012
Nieuw Ziggo modem en Philips NET TV werkt niet Instellingen software : 4 08-01-2012
CI - Philips Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 10 21-05-2011
Advertentie