obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Cisco 8455DVB HD PVR, wat betekend dit symbool?
Zippo
Sinds enige dagen heb ik op het display van de Cisco 8455DVB HD PVR een symbool staan waar ik de betekenis niet van weet.

Ik hoop dat jullie raad weten. Het symbool is twee in tegengestelde richting draaiende pijlen. Bij Windows zou je dit een ververs/refresh knop noemen.

Hieronder een afbeelding van de display. Overigens heb ik alle handleidingen nageplozen maar niets kunnen vinden.
Zippo voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Ik heb hetzelfde sinds vanmiddag,de tuner stond in een gekke stand,internet was vanmorgen onderbroken geweest,en toen ik de tuner aanzette,stond hij in het startscherm,alsof hij voor het eerst werd aangesloten.
Na installatie werkt hij als vanouds perfect maar wel met dat symbool in de display..........in het menu staat overigens wel dat er een update beschikbaar is,terwijl hij reeds geüpdate is..........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
mailpim
Bij mij staat het symbooltje er ook opeens. Verder nergens iets te vinden over update.
 
Zippo
Het enige waar ik het mee in verband kan brengen is een melding in het systeem menu. Daar staat in dat de harde schijf 's nachts om 4 uur gecontroleerd wordt. Een soort verversing?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Imagedream
Ja ik heb het ook en het is fijn als er iemand is uitleg geeft of dat ziggo ons een beetje op de hoogte houd van dit soort zaken, ik heb alles er al op negslagen, maar kan het niet terug vinden in gebruiksaanwijzing, die overigens wel beknopt is
 
mrvanschaik
Bij mij was het display helemaal leeg (geen tijdaanduiding); na reset alles o.k. , maar wel met die pijltjes. De beeldkwaliteit vond ik wat minder. Nu op RGB gezet ipv CVBS. Was al weer beter. Hebben anderen ook mindere beeldkwaliteit gekregen na deze update ?
 
Nexus6
Sinds 28 okt. heb ik ook de 'twee' pijltjes zichtbaar op het display van mijn Cisco 8455DVB
Echter sinds die dag start de decoder sneller op maar heb ik geen beeld en geluid! Wel geluid via analoog uit naar mijn audio systeem. De Cisco is via een 1.3 HDMI Kabel aangesloten op een 3 jaar jonge Loewe XelosA37 LCD tv. Sinds de update moet ik nu de stekker uit het stopcontact trekken en de Cisco opnieuw opstarten. Vanavond weer het zelfde probleem.... Wat is de oplossing?? Ik heb geen zin om elke avond deze handeling te herhalen.

M.v.g.
Gewijzigd door Nexus6 op 31-10-2010 19:34
 
mailpim
Na de update werkt die van mij vlekkeloos. Start snel op. Opnemen, on demand, net gemist, alles doet het perfect. Het menu is niet veel sneller geworden helaas, hier had ik wel op gehoopt.

Toch gister wel 1 keer gehad dat ik sneeuw kreeg via de Cisco.
Ik heb over het stroom afgehaald! Dus ook van de versterker tussen mijn ontvanger en de coax aansluiting. Heb namelijk alles1extra.

Sindsdien werkt het vlekkeloos!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco 8455DVB HD PVR, wat betekend dit symbool?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie