obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
draadloos vraagje
bertc
Heb een asus intel i7 n71jq laptop met atheros ar9285 wireless netwerk kaart ,die ook N ondersteund.Mijn router is een wrt350n.verschillende instellingen geprobeerd,maar ik kom niet verder dan draadloos max 62mb/s.Bedraad haal ik wel mijn volle snelheid.mijn ziggo pakket is de alles in een extra 120/10.Heeft iemand misschien nog tips wat ik zou kunnen proberen.b.v.d 1007177364
Gewijzigd door bertc op 28-10-2010 01:49
 
MisterSenseo
Draadloos ga je niet meer halen dan die snelheid..............300 Mbit is een farce,de werkelijkheid is ongeveer 75 MBit als max.
Als je je hele snelheid wilt halen doe je er goed aan bedraad te internetten,het draadloze is alleen maar handig op lagere snelheden.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
bertc
Bedankt voor het snelle antwoord.Moet ik me dan maar bij neerleggen,het is niet anders .heb hier wel veel speedtest plaatjes gezien die een veel hogere draadloos snelheid hadden vandaar dacht ik dat ik iets verkeerd had ingesteld.groetjes
 
MisterSenseo
Het kan wel hoger,maar dan is de afstand van router tot adapter minder dan een halve meter of zo,ik heb het zelf ook uitgeprobeerd,met speedtesten wel hoog maar met echt downloaden kom je niet verder dan 70 Mbit of zo.
Je kunt beter bedraad doen als je op hoge snelheid wilt.
Tis nie anders,er komt nog wel een nieuw draadloos systeem wat het wel aan kan..........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Timmie
Dat is niet waar ik kom gemiddeld tot 94 Mbit/s download en 9.4 uplosd met mijn adapter ahteros 9285 en de netgear wndr3700 router die ik heb ingesteld op 300mbs zowel bij 2,4 en 5 ghz
 
bertc
bedankt voor het antwoord,heb zelf ook het idee dat het sneller kan,mijn laptop ondersteund alleen geen 5ghz ,maar ik denk dat daar het probleem niet in zit.heb ook al een linksys wrt 610 geprobeerd.heb nu een wrt350N daar kom ik niet verder mee dan max 62 mb/s.Zit in de zelfde kamer waar de router staat,ongeveer 5 meter er vandaan, zonder enig opstakel tussen de laptop en router.misschien dat iemand een tip heeft welke router ik nog kan proberen b.v.d groetjes
 
bertc
dit is nu mijn draadlose snelheid



[img]http://www.speedtest.net/result/10079...933029.png[/img]
Gewijzigd door bertc op 28-10-2010 17:10
 
bertc

Quote

Timmie schreef:
Dat is niet waar ik kom gemiddeld tot 94 Mbit/s download en 9.4 uplosd met mijn adapter ahteros 9285 en de netgear wndr3700 router die ik heb ingesteld op 300mbs zowel bij 2,4 en 5 ghz


heb ook een Atheros ar9285 wireless netwerk adapter stuurprogram versie is 9.1.0.321 van 9-7-2010 mag ik vragen welke versie jij gebruikt.groetjes b.v.d
 
Timmie
ik gebruik versie 8.0.0.316
 
bertc
Heb je misschien een link waar ik deze versie zou kunnen downloaden,b.v.d.groetjes
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'draadloos vraagje', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Draadloos netwerk van UPC gekoppeld aan Ziggo WifiSpots WiFi, draadloos netwerk : 10 25-03-2015
Netwerk aanmaken (draadloos printen etc) WiFi, draadloos netwerk : 2 09-10-2014
Problemen met draadloos internet en kabel. Storing : 2 23-05-2013
ubee evw300 draadloos probleem Storing : 11 14-05-2013
Wederom probleem draadloos internet Storing : 59 04-04-2013
Advertentie