obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
storing ziggo 9/11/2010 4201zg
josk
Bij mij de tv plat en de buren hebben geen tv+internet meer.
Wat ben ik blij dat ik geen internet via ziggo heb.
storing ziggo 9/11/2010 4201zg

Na 19.00 kan je bij ziggo geen storingen melden.
Via telefoon krijg je een antwoordapparaat dat ze gesloten zijn
Via hun site krijg je het bovenstaande telefoonnummer.

(ik bel nooit een 0900 maar zoek eerst alternatieven zo heb ik een 050 nummer gebeld en 010-798405 wat hetzelfde is als het 0900-1118 helpdesk nummer .. maar dan niet duurdere tarief)

Via de site van ziggo kan je stortingen ook al niet melden ... ze willen dat je dat 0900 nummer draait.

Na 19.00 heb je dus pech want ze zijn niet bereikbaar. Dus ze hebben ook geen storingsmonteurs die avond- nachtdiensten draaien. (ze zullen heus wel een monteur bellen midden in de nacht als ze storing hebben in een wijk waar een directeur woont)

Bij KPN zijn ze wel 24uur per dag bereikbaar voor storingen en ze komen direct als een hele wijk storing heeft ... is mijn ervaring.
Dus ik blijf bij mijn adsl verbinding voor internet.
 
mailpim
lijkt er meer op dat je je ei even kwijt moet over Ziggo. Je kan je storing wel melden bij ziggo, mits je het 0900 nummer belt. Nou prima toch, kost je paar centen maar dan wordt er wel naar gekeken.
Als je ziggo telefonie hebt kan je ook gratis 1200 bellen. kost niks, dat is dan ook een service die ze aanbieden. Voor die ene storing kan er dus best eens gebeld worden met 0900.
 
Codemeister
Staat er geen storing vermeld voor deze regio?
 
mailpim

Quote

Codemeister schreef:
Staat er geen storing vermeld voor deze regio?


Groepsstoring van woensdag 10 november 08:06 uur
Op dit moment zijn er problemen met de doorgifte van de digitale zender TRT international. Wij zijn bekend het probleem en werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Groepsstoring van maandag 08 november 21:18 uur tot maandag 08 november 22:16 uur
De eerder gemelde vertraging bij het wijzigen van wachtwoorden is verholpen. Onze excuses voor het ongemak.
 
Dnameinnebki
De TV-storing van 9 november om circa 18.45 uur wordt/werd echter nergens vermeld.

Wel als je belde naar het 0900-nummer. Daar kreeg je een (vage) automatische melding dat de storing in de loop van de avond zou worden verholpen.
 
josk

Quote

mailpim schreef:
lijkt er meer op dat je je ei even kwijt moet over Ziggo. Je kan je storing wel melden bij ziggo, mits je het 0900 nummer belt. Nou prima toch, kost je paar centen maar dan wordt er wel naar gekeken.
Als je ziggo telefonie hebt kan je ook gratis 1200 bellen. kost niks, dat is dan ook een service die ze aanbieden. Voor die ene storing kan er dus best eens gebeld worden met 0900.


Kan je niet lezen? ik typte toch dat je op dat 0900 nummer een antwoordapparaat krijgt na 19.00 uur.. dat ze zijn gesloten en allemaal lekker naar huis zijn.
 
MisterSenseo

Quote

josk schreef:

Quote

mailpim schreef:
lijkt er meer op dat je je ei even kwijt moet over Ziggo. Je kan je storing wel melden bij ziggo, mits je het 0900 nummer belt. Nou prima toch, kost je paar centen maar dan wordt er wel naar gekeken.
Als je ziggo telefonie hebt kan je ook gratis 1200 bellen. kost niks, dat is dan ook een service die ze aanbieden. Voor die ene storing kan er dus best eens gebeld worden met 0900.


Kan je niet lezen? ik typte toch dat je op dat 0900 nummer een antwoordapparaat krijgt na 19.00 uur.. dat ze zijn gesloten en allemaal lekker naar huis zijn.


Correctie : Je kunt Ziggo via het 0900 nummer bereiken tot 22.00 uur...........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
McBeukie
Ik woon in het 4205 gebied en heb eigenlijk nooit storing dus ben zeer tevreden over Ziggo ook het gratis 1200 nr is erg prettig. Kpn en alle dochters etc komen er bij mij juist niet meer in wat een drama. Maar ik weet van mijn ouders die ook in 4201 zitten dat daar wel vaker wat is. Maar goed het hoeft niet altijd aan Ziggo te liggen.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
mailpim

Quote

MisterSenseo schreef:

Quote

josk schreef:

Quote

mailpim schreef:
lijkt er meer op dat je je ei even kwijt moet over Ziggo. Je kan je storing wel melden bij ziggo, mits je het 0900 nummer belt. Nou prima toch, kost je paar centen maar dan wordt er wel naar gekeken.
Als je ziggo telefonie hebt kan je ook gratis 1200 bellen. kost niks, dat is dan ook een service die ze aanbieden. Voor die ene storing kan er dus best eens gebeld worden met 0900.


Kan je niet lezen? ik typte toch dat je op dat 0900 nummer een antwoordapparaat krijgt na 19.00 uur.. dat ze zijn gesloten en allemaal lekker naar huis zijn.


Correctie : Je kunt Ziggo via het 0900 nummer bereiken tot 22.00 uur...........Pfft


dat bedoel ik dus ook, dus tot 22,00 kan je ziggo bereiken voor het melden van storingen...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing ziggo 9/11/2010 4201zg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie