obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo houd zich niet aan afspraak
ADHD100
Heb via de telefonische helpdesk een afspraak gemaakt voor een nieuwe decoder.
Vervolgens wordt dit bij ziggo intern teruggedraaid zonder mij hiervan op de hoogte te
brengen. echt slecht.
ben boos en wil eigenlijk mijn abonnement opzeggen, ben nu aan het kijken naar alternatieven heb alles in 1 extra met 4 zender paketten.
Betaal ongeveer 100 euro per maand. Iemand suggesties wil wel snel internet houden voor zover mogelijk.Sad
 
MisterSenseo
Alternatieven voor jouw verbinding en tv pakket bestaan er volgens mij niet,probeer er eerst met de Ziggo helpdesk uit te komen en als dat niet lukt via Ziggo Webcare.

Zoek in de ledelijst iemand van Ziggo Webcare en geef in een privébericht je naam,klantnummer,postcode en eventueel een mobiel telefoonnummer,vertel je klacht en vraag hen of ze iets voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
ADHD100
Dit heb ik gedaan, vervolgens was de laatste vraag van de helpdesk mevrouw, zal ik alles dan maar voor u opzeggen?
Ik had een afspraak met ziggo gemaakt waarmee zowel ik als zigoo tevreden kon zijn, echter is er iemand in het systeem die ongemerkt een afspraak kan terugdraaien. Als ze gewoon hun afspraak waren nagekomen hadden ze er 2 klanten biijgekregen in plaats van 1 ontevreden klant.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo houd zich niet aan afspraak', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie