obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
HD-deal RTL Nederland en Ziggo
flamke
Er is een akkoord over een distributieovereenkomst voor doorgifte van de HD-zenders van RTL Nederland via het kabelnetwerk van Ziggo.
Als de nieuwe distributieovereenkomst in de komende dagen daadwerkelijk door RTL Nederland en Ziggo ondertekent wordt dan mag Ziggo alle HD-zenders van RTL Nederland gaan doorgeven.
Ziggo is de grootste digitale televisieaanbieder van Nederland en dus zeker voor RTL Nederland van groot belang om de eerder bekend gemaakte HD-aspiraties te kunnen nastreven.
De principeovereenkomst tussen RTL Nederland wordt door Ziggo-woordvoerder Gradus Vos aan Totaal TV bevestigd: “.
In principe zijn wij rond met RTL Nederland maar het contract moet nog getekend worden.
Wij verwachten dat dit binnen een paar dagen gebeurt.” Ruimtegebrek op het kabelnetwerk van Ziggo lijkt de reden waarom de kabelaar niet in één keer alle HD-kanalen van RTL Nederland gaat doorgeven.
Wanneer het de kabelaar lukt om het netwerk te herindelen en dat hierdoor meer bandbreedte beschikbaar komt dan is het niet uitgesloten dat op korte termijn,
of zelfs op 1 december, meer RTL HD-kanalen gaan worden doorgegeven.
Bron: TotaalTv nieuws
 
MisterSenseo
Dan ben ik alleen benieuwd of dat in een apart pakket komt waarvoor betaald moet worden of dat het in het standaard digitale pakket komt wat bij Alles-in-één zit.........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
McBeukie
Ik ben ook erg benieuwd , het zou jammer zijn als we weer eens 3 euro extra moeten betalen want het kost al een vermogen en ik heb het idee dat ze met z,n allen een vermogen verdienen aan ons.

Maar goed laat maar snel komen.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
mailpim

Quote

MisterSenseo schreef:
Dan ben ik alleen benieuwd of dat in een apart pakket komt waarvoor betaald moet worden of dat het in het standaard digitale pakket komt wat bij Alles-in-één zit.........


Vind dat alles in 1 plus en extra het toch wel verdiend hebben in hun pakket. Je betaald je al lam voor een pakket, dan moet het niet nog meer kosten om een beetje HD te mogen ontvangen
 
MisterSenseo
Ja vind ik ook en daarom zei ik het ook...............Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
McBeukie
Duzzzz Ziggo laat je van je beste kant zien...jihoe kom maar op met die zenders.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
Undertaker
Denk in het HD pakket waar nu al voor betaald moet worden
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
MisterSenseo
&^%$#@%^^................zwaar censuur,maar te zot voor woorden natuurlijk,nou,dan maar geen HD,digitaal is al erg mooi,ze gaan aan mij voorlopig geen extra geld innen voor iets mooier beeld!
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
mesa57
Dat mooier beeld valt nog te bezien. Zolang de bron geen HD is ....
 
MisterSenseo
Dat bedoel ik maar...............voorlopig zijn alle kanalen die wij bekijken via de digitale tuner mooi genoeg.
Het eind is zoek als men bijvoorbeeld RTL4 wil bekijken in Bluray kwaliteit..........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD-deal RTL Nederland en Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie