obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Title: Nummer vermelding online en nu dus ook in het telefoonboek
Jochie
Ik ben sinds augustus al bezig een fout van Ziggo te laten verhelpen. Ik word maanden aan het lijntje gehouden. Ik heb schriftelijk een klacht ingediend bij de klachtenafdeling van Ziggo. Deze brief is onder poststuk nummer: 10K0143519 ingeboekt. Dit is al op 17 september gebeurd. Ik heb meermaals contact gehad met Ziggo hierover. Ik heb schriftelijk ook een email ontvangen met de situatie nogmaals uitgelegd van een van de medewerkers van Ziggo. Ziggo heeft inmiddels meermaals een termijn van 6 weken gehanteerd om mijn nummer vermelding en nog belangrijker mijn adres gegevens te laten verwijderen. Elke keer gaat er wel iets mis en nu sta ik dus inmiddels in November in het papieren telefoonboek vermeldt. vanwege mijn werkzaamheden heb ik al jaren mijn adres gegevens geheim weten te houden. Door de laksheid van Ziggo word ik nu door onbekenden gebeld en vrees ik dat ze ook langs kunnen komen. Ik citeer van de Ziggo website : "Als je ontevreden bent over de producten en diensten van Ziggo dan willen we dat graag weten! Ik wil je vragen om te bellen met mijn collega`s van de Klantenservice." Resumerend : Telefonisch word ik afgescheept. Een schriftelijke klacht, welke 17 september ontvangen is, word gewoonweg niets mee gedaan. Ziggo pretendeert een professioneel bedrijf te zijn, echter zelfs de klachtenafhandeling faalt gewoonweg. Een ontvangstbevestiging komt er niet, en telefonische status verzoeken komen in het luchtledige terecht. Mijn probleem word gewoonweg niet opgepakt. Als klapper op de vuurpijl, zijn mijn NAW gegevens opgenomen in de papieren telefoonboek. Chapeau Ziggo. Dit is precies wat ik niet wilde!
 
kobus1960
Dat is *^(&%#&%# zeg, en ook niet meer goed te maken, je staat er blijkbaar in.
Even je rechtsbijstandsverzekering cq. je werkgever inschakelen om iets van genoeg-
doening af te dwingen. Zo te horen moet je verhuizen en is je situatie penibel.
Weet wel waar je aan begint, je moet wel kunnen bewijzen om wat te beginnen.
 
MisterSenseo
Ik heb het Webcareteam erop gewezen,misschien kunnen zij je helpen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
devengroen
Maar als je niets te verbergen hebt hoef je toch ook niet bang te zijn voor bezoek lijkt me.Smile

Maar dat neemt niet weg dat dit wel heel slordig is van Ziggo.
 
kobus1960
Gaat hier, lijkt mij, om het principe. Het is toch van de zotte als je aangeeft
niet in het papieren boek te willen, daar vervolgens wel in terecht komt.
Dat verandert het spreekwoord "klant is koning" in "klant wordt ondergeschikte"
 
Ziggo-WebCare_Simone
Jochie,

Ik heb jee een PB gestuurd.

Groet,

Ziggo Webteam Sony
Ziggo WebCare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Title: Nummer vermelding online en nu dus ook in het telefoonboek', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
online tv kijken horizon.tv Storing : 2 19-05-2016
ZIGGO ZORG EENS DAT DE ONLINE CHAT TERUG KOMT!!! Klacht over Ziggo : 2 08-08-2015
Extreem sloom/uitvallend internet bij online gamen? Storing : 4 14-06-2015
Advertentie