obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Klantenservice Ziggo
BMP
Sinds 01-12 online bij Ziggo met alles in 1 plus, een paar keer het modem moeten resetten, en vandaag ook een wat te lage snelheid, contact met klantenservice, verteld wat mijn probleem is.

De medewerker heeft goed alles nagelopen en kon niet direct een aanwijsbare storing vinden wat het probleem zou kunnen veroorzaken, de medewerker had goede kennis van zaken en we zouden het even aankijken.

Een half uurtje later was het probleem verdwenen, weer volle snelheid te pakken.
Niet afgesproken,... maar zojuist weer keurig terug gebeld, met de vraag hoe de situatie er voor stond, en afgesproken dat het weer voorkomt en ik ga bellen er gelijk actie word ondernomen.


Al met al een zeer goede ervaring met de klantenservice Smile

BMP Smile
Gewijzigd door BMP op 05-12-2010 00:02
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Codemeister
Ik heb nog geen gebruik "hoeven" maken van de klantenservice. Onze ervaringen met KPN waren... ach laat ook maar. Dus tot zover een zeer tevreden gebruiker van Ziggo!
 
Yes

Quote

BMP schreef:
Sinds 01-12 online bij Ziggo met alles in 1 plus, een paar keer het modem moeten resetten, en vandaag ook een wat te lage snelheid, contact met klantenservice, verteld wat mijn probleem is.

De medewerker heeft goed alles nagelopen en kon niet direct een aanwijsbare storing vinden wat het probleem zou kunnen veroorzaken, de medewerker had goede kennis van zaken en we zouden het even aankijken.

Een half uurtje later was het probleem verdwenen, weer volle snelheid te pakken.
Niet afgesproken,... maar zojuist weer keurig terug gebeld, met de vraag hoe de situatie er voor stond, en afgesproken dat het weer voorkomt en ik ga bellen er gelijk actie word ondernomen.


Al met al een zeer goede ervaring met de klantenservice Smile

BMP Smile


Tja, zo'n klantenservice zijn wij ook niet echt gewend de afgelopen jaren Wink
Gewijzigd door Yes op 05-12-2010 13:06

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?
 
BMP
Waar zie je dat Yes hihi GrinPfft
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Kan iemand die Alfa sloper zijn rechten ontnemen ?
Die zit gewoon zijn eigen fouten te herstellen na commentaar en dan zeggen dat het nie waar is nie,whahahahahaha
Grapje,ik moest ff gallen...........Pfft........hardstikke goed dat die helpdesk teruggebeld heeft man,dat hoor je ook niet alle dagen......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP
Eigen fouten huh kweet van niks hoor, mijn naam is haas GrinGrinGrin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Berlosconi ( of whatever his name is ) weet ook nooit ergens vanaf..........PfftPfftPfftPfftPfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Yes

Quote

BMP schreef:
Waar zie je dat Yes hihi GrinPfft


Waar zie ik wat? Wat bedoel je precies? PfftGrinWink

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?
 
BMP
Snelheid is niet constant en zo nu en dan erg laag, weer gebeld met de ks, er komt dinsdag een monteur langs Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Er is iets op internet gaande,het ligt niet aan Ziggo.
De ene website gaat als een kanon,de andere,waaronder www.startpagina.nl,doet niks.
Heeft ook niks met DNS te maken,2 pc's met verschillende DNS instellingen precies hetzelfde resultaat.
Surfen gaat moeizaam,terwijl nzb downloaden op topsnelheid gaat.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen