obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Geen interactieve TV
FritztheCat
Nu ruim een week Ai1 en nog steeds geen ITV.
Dit zijn de symptomen:

Toestand 1: Kijk je naar de instellingen dan geeft de status ITV aan : Bezig...
Voor op de console van de Cisco 8584 knippert een groene lamp links van de tijd (symbool: 2 schuine tegenovergesteld wijzende pijlen).
Opniieuw installeren van de ITV geeft aan dat het al bezig is. Wil je naar het menu van de ITV aanbiedingen, gebert er niks zodra je OnDemand/Promoties indrukt.

Toestand 2: Haal je de smartkaart eruit,kan je ITV opnieuw installeren. Dat vraagt hij ook: Wil u opnieuw installeren. Bij OK start hij ook gele groter wordende balk zie je dan met percentages. De ene keer loopt de balk tot 35%, een andere keer tot 88%, weer een andere keer tot 100% (de percentages lijken willekeurig te zijn), en stopt dan met een oranje scherm met de tekst: De installatie wordt voortgezet. Druk op OK om naar het volgende scherm te gaan. Code B.
Druk je dan op OK dan kan je wel in menu van ITV (On Demand/Promoties). Hij laadt de catalogus, maar kies je vervolgens een film om te kijken dan krijg je weer een oranje scherm met nu de tekst: Server fout. Druk op OK.
De status ITV staat dan wel op Geactiveerd.
Het groene lampje links naast tijd/zender brandt dan constant.

We hebben gebeld met Ziggo, maar daar wordt gezegd dat we moeten blijven proberen te activeren. Dat is nu 5 dagen geleden, met bovengenoemde resultaat: Toestand 1 en 2 (hierboven) wisselen elkaar af, met als gevolg: nog steeds geen ITV!
 
mesa57
Bij mij had de monteur er een UMU01 splitter tussen gezet ivm problemen met het internet modem. Gevolg : geen ITV.
 
MisterSenseo
Klik hier en sluit je huisinstallatie volgens de tekening aan,resultaat........alles moet goed werken......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
FritztheCat

Quote

MisterSenseo schreef:
Klik hier en sluit je huisinstallatie volgens de tekening aan,resultaat........alles moet goed werken......Wink


Heb het gecheckt... enig verschil zie ik dat de kabel van de PVR-Dig.ontvanger in de meest rechtse aansluiting van de breedbandversterker zit, aangezien de afstand van meterkast naar huiskamer behoorlijk groot is... dat kan het toch niet zijn?
 
MisterSenseo
Dat kan ook totaal geen kwaad,het gaat erom waar het modem aan/op/in aangesloten zit.......Wink
Ook erg belangrijk is dat je in je WCD géén splitter hebt zitten.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
FritztheCat

Quote

MisterSenseo schreef:
Dat kan ook totaal geen kwaad,het gaat erom waar het modem aan/op/in aangesloten zit.......Wink
Ook erg belangrijk is dat je in je WCD géén splitter hebt zitten.


Modem goed aangesloten en geen splitter... in orde, dus. Maar geen iTV
 
MisterSenseo
Misschien als test toch maar in de poort direct naast je modem proberen ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
mesa57
Of even de poort waar nu het modem op zit, want die werkt wel.
 
FritztheCat
Er bleek, na het verschuiven van vele kasten in de huiskamer Sad toch een splitter tussen tv en versterker te zitten... alles werkt nu na het rechtstreeks aansluiten op de tv.

Dank voor de adviezen!

Fritz
 
MisterSenseo
LOL ja dat kan ook nog..........in elk geval blij te horen dat het nu wel goed werkt.......Wink
Plezier ermee........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie