obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Overstappen naar Ziggo (vanaf XS4all)
Netherxx
All,

Ik zit te kijken of ik ga overstappen vanaf XS4all naar Ziggo. Dit om 2 redenen

1) stabiliteit van de internet verbinding. De afgelopen 3 jaar (sinds dat ik in Den Haag woon) heb ik geregeld last van uitvallende adsl verbindingen. Telkens krijg ik te horen dat we te maken hebben met klapperende lijnen.
2) snelheid van de lijn. (Op dit moment 12 Mbit down)

Voordat ik definitief een overstap ga maken, zou ik graag eens willen polsen of er mensen uit Den Haag op dit forum zitten, en graag weten wat de ervaringen zijn van hun met het gebruik van Ziggo Alles-in-1.
Heb nu al geruimte tijd interactieve televisie, en tot nu toe geen klachten daarmee.

Daarnaast zou ik graag ook willen weten wat voor draadloze router Ziggo voor 99 euro meeleverd.

Kunnen jullie mij wat info geven>
 
MisterSenseo
Als je in DenHaag woont heb je geluk.......Wink
Ik woon er ook en de kwaliteit is verbluffend goed.
Alles-in-één Plus levert 30/4 Mbit en haalt werkelijk 29/3.8 Mbit,Extra heeft 120/10 en haalt werkelijk 119/9.4,mits je het aansluit zoals op de tekening ik beschrijf in mijn handtekening.
Router zou ik niet via Ziggo kopen maar een Cisco/Linksys WRT320N die punt 1 goedkoper is en punt 2 beter werkt.
Er zit wel een kleine extra handeling in,als je de WRT320N koopt,maar dat leg ik je dan wel uit......Wink
Als je niet al te ver bij me vandaan woont kan ik je zelfs eventueel helpen met de installatie,het zou niet de eerste keer zijn hihi.
Veel geluk met het bepalen van je keuze,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Undertaker
Ik heb ziggo a i e en het werkt ongelovelijk goed, 1 keer een storing van om en nabij 2 uur gehad in postcode 253X met een Linksys 610N router Smile

Klapperende lijnen hebben meestal temaken of met grondkabel (Stamkabel) of met afstand naar de centrale, of met de aansluiting in het varkens snuitje ( aansluiting isra van de Kpn )

( ben monteur bij Kpn / Xs4all / Ziggo)
Gewijzigd door Undertaker op 16-12-2010 07:33
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
kobus1960
Als je in Den Haag woont heb je geluk?? 17 Jaar gewoond, dus daar kunnen we over
discusseren. Pfft Daar wel m'n eerste kabelabbo gehad, Wanadoo, werkte toen al prima.
Nooit geen storingen eigenlijk. Hier in het rustige Alblasserdamse ook topspeed!
 
MisterSenseo
Duh ik had het niet over de woonplaats maar over de internet-regio......DenHaag is één van de uitzonderingsgebieden en daarom vrijwel altijd de beste kwaliteit en de hoogste snelheid........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Grapje, drink je dark roast? Pfft
 
MisterSenseo
Hihi...........erger........Pfft.........zelf verzonnen combinatie van Senseo met cappucino dus nog sterker.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP

Quote

MisterSenseo schreef:
Hihi...........erger........Pfft.........zelf verzonnen combinatie van Senseo met cappucino dus nog sterker.



Kijk nu begrijpen we het probleemGrinWinkPfft
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Fijn bedankt,ik denk weet je wat ik stap over naar Ziggo dan ben ik ervan af,komen ze allemaal mee !!
Heb ik dat??????
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP
Tuurlijk we kunnen je toch niet alleen laten? Cool
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen naar Ziggo (vanaf XS4all)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Advertentie