obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo brengt kosten voor afluisteren voicemail in rekening
Knarf57
Het afluisteren van je voicemail (1233) via je vaste telefoonaansluiting is gratis. Op mijn factuur voor de maand december 2010 staat het bellen naar 1233 vermeld als telefoonnummer 0748509722 en worden telefoonkosten in rekening gebracht. Gebeld met klantendienst, kreeg te horen dat daar al bekend is dat er ten onrechte telefoonkosten voor het bellen van de voicemail in rekening worden gebracht. De kosten zouden op de volgende afrekening gecrediteerd worden. Ben benieuwd.
Gewijzigd door Knarf57 op 29-12-2010 16:09
 
Zippo
Dit probleem speelt al langer, zeker een jaar, snap niet dat dit nog niet opgelost is.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Knarf57
Het vreemde is dat in maanden voor december 2010 bellen met de vaste lijn naar de voicemail gewoon onder 1233 op de factuur staat zonder dat daarvoor kosten in rekening worden gebracht. Op de factuur van december 2010 staat ineens het telefoonnummer 0748509722 met berekening van kosten voor het met de vaste lijn bellen naar de voicemail. Op dit forum heb ik gezien dat het probleem al langer speelt, zag al een post over dit onderwerp van 27-10-2008!. Maar kennelijk doet Ziggo hier niets aan. Ik geloof ook niet dat het een fout in het systeem is, of Ziggo zou verschillende systemen naast elkaar moeten gebruiken, waarbij het ene systeem wel een fout heeft en het andere niet. Waar ik mij mateloos aan echter is de laconieke houding van de medewerkster van de klantenservice: "oh ja, dat weten we al, dat wordt wel gecrediteerd". Los het dan een keer op, want dit probleem speelt al langer. Het gaat maar om kleine bedragen, maar je gaat je oude facturen bekijken of het daar ook fout is gegaan, je gaat klantenservice bellen, komt daar weer in de wacht, je moet in de gaten houden of creditering plaats vindt. In principe ben je Ziggo haar bagger aan het bewaken die ze niet oplossen.
 
micmicbee
hmm ik heb dat ook

en vergeet niet als ze dit doen bij 1 miljoen klanten dan heb je toch even 1 miljoen centjes binnen.

zal ook eens mailen en mijn vorige rekeningen nakijken.

nummer bij mij is 0748509724

micmicbee
Gewijzigd door micmicbee op 04-01-2011 13:51
 
Knarf57
Inmiddels van Ziggo Klantenservice volgende bericht ontvangen:

De nummers op uw factuur betreffen het beluisteren van ingesproken berichten op uw voicemail. Door een fout van onze kant zijn hier onterecht kosten aan verbonden en dit corrigeren wij op de eerstvolgende factuur.
 
micmicbee
is toch lekker want de eerstvolgende factuur is volgende maand, maar let op voor ons is het niet veel, persoonlijk, maar als je alles bij elkaar op teld en dan de rente die ze vangen hebben ze aan deze storin (na lekker dus) toch een ardige cent aan over gehouden.

zullen het in de centen/gaten houdenSmile

micmicbee
 
MaXMhZ
Ik heb gelukkig een DECT-tje van de Aldi - daar zit een antwoordapparaat in. Lekker makkelijk en goedkoop.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo brengt kosten voor afluisteren voicemail in rekening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie