obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
GEEN ONDERSTEUNING DOOR INCAPABELE HELPDESK
ceejeewee
WIJ ZIJN OP 15 DEC OVERGEGAAN OP ALLES IN 1 VAN ZIGGO, EEN ZAKELIJKE AANSLUITING MET VEEL EN MEER SERVICE VOLGENS ZIGGO ZELF..
WIJ HEBBEN EEN NETGEAR ROUTER DIE TOT DAN PERFECT WERKTE OP HET ADSL MODEM VAN KPN.
HET APPARAAT AANGESLOTEN OP HET KABELMODEM EN HET WERKTE NIET. HET DING MOEST ZO BLEEK GERESET WORDEN MAAR DE MONTEUR DIE KWAM WIST ER NIETS VAN EN MOCHT ER NIETS DOEN OMDAT ZIGGO DE NETGEAR NIET HAD GELEVERD. DUS VERTROK DE MONTEUR EN MOESTEN WE HET ZELF UITVINDEN.
NA VEEL BELLEN MET DE HD VAN ZIGGO EN ALLEMAAL TWIJFELENDE MEDEWERKERS EN NIET TERUG GEBELD WORDEN WAAR BELOOFD, KREGEN WE UITEINDELIJK EEN MEDEWERKER DIE WEL WAT SNAPTE EN ONS ADVISEERDE DE NETGEAR TE RESETTEN. DAT GEDAAN EN TOEN HADDEN WE DRAADLOOS NETWERK, ALLEEN ZO BLEEK TOEGANKELIJK VOOR 2 PC'S EN NIET MEER.
HET VOLGENDE GE-EMMER BEGON, WEER DE HD DIE ER NIKS VAN SNAPTE ETC. NETGEAR WILDE ME NIET HELPEN OMDAT DE GARANTIE 2 WEKEN WAS VERLOPEN (LEKKERE SERVICE) EN DE HD VAN ZIGGO OOK NIET WANT ZIJ DEDEN NIKS AAN ROUTERS EN HET INSTELLINGEN MENU, OOK NIET ALS DIE BIJ ZIGGO WAS GEKOCHT (BIJ ZIGGO BETAAL JE ER 20 EURO MEER VOOR DAN ELDERS EN DAN GEEN SERVICE GEVEN?????????????????????). INTUSSEN OVERWOGEN WE ERNSTIG OM DAN VAN ELLENDE MAAR EEN GEHEEL NIEUWE ROUTER AAN TE SCHAFFEN (GEEN NETGEAR DUSSS) MET EEN HULPVAARDIGE HELPDESK ZODAT DIE ONS KON INSTRUEREN, OMDAT NIEMAND ER RAAD MEE WIST.
ER ZIJN NAGENOEG GEEN GEGEVENS BEKEND OVER HET MODEM DAT WIJ VAN ZIGGO HEBBEN GEKREGEN. UITEINDELIJK KWAMEN WE OP DIT FORUM TERECHT EN MEDE DANK ZIJ DE HULP VAN MENSEN HIER IS HET UITEINDELIJK GELUKT!NA HEEL VEEL GEKLOOI EN ERGERNIS.Angry
DE KLACHT OVER ZIGGO IS, DAT DE HD NIET DESKUNDIG IS, ONVRIENDELIJK EN ONVERSCHILLIG. WIJ HEBBEN EEN ZAKELIJKE AANSLUITING, DAAR BETAAL JE MEER VOOR EN KRIJG JE MEER SERVICE ZEGT ZIGGO, MAAR NIETS IS MINDER WAAR. ZIGGO VERZUIMT GEGEVENS OP HUN SITE TE ZETTEN OVER DE APPARATEN DIE ZE LEVERT. DE HD VAN ZIGGO ZOU DIT SOORT INFO PARAAT MOETEN HEBBEN, MAAR DAT HEEFT ZE NIET. IK HEB BEGREPEN DAT MENSEN VAKER MET DIT PROBLEEM ZITTEN MAAR DE HD VAN ZIGGO DEED ALSOF ZE ER NOG NOOIT VAN GEHOORD HADDEN........ UITEINDELIJK WAS HET EEN PROBLEEMPJE VAN NIKS, ZUIVER EEN INSTELLING OP DE ROUTER.
hET HEEFT ME VEEL TIJD GEKOST EN DAAR HEBBEN WIJ ALS ZAKELIJKE GEBRUIKER HELEMAAL GEEN TIJD VOOR. VOOR DE ZOVEELSTE KEER WEER EEN BEVESTIGING VAN DE SLECHTE AFTER SALES VAN ZIGGO EN DE VELE KLACHTEN OVER ZIGGO OP DE DIVERSE FORA...BAH!!!Shock
 
kobus1960
Ziggo heeft een foutmarge van 0,003 %, bv. Tele2 2,7 %. Jij hebt het nu
slecht getroffen, maar alles werkt. Met 3,3 miljoen aansluitingen gaat er
in verhouding veel minder mis dan bij andere providers, alleen die verhoudingen
worden nooit weer gegeven, als ex Tele2 klant kan ik je melden dat het nog
veel beroerder kan gaan. Kijk eens rond op de zusterforums genoemd bovenin.
Bovendien zijn forums niet representatief voor een product, tevreden klanten
komen dat zelden of nooit melden.

Ik zit hiet niet om Ziggo te verdedigen, alleen om dergelijk schreeuwen (dat doe
je met hoofdletters) te relativeren.Wink
 
MaXMhZ
Ik kan me de frustratie goed indenken.

Zelf heb ik ook genoeg ergernis gehad met helpdesks.

Ik ben redelijk tevreden over Ziggo. Met de helpdesk heb ik nooit problemen gehad. Altijd vriendelijk en (meestal) goed geholpen. Soms moet je het wel een paar keer proberen tot je iemand aan de telefoon krijgt waarmee het "klikt", maar ja, het kan veel en veel slechter.

De website van Ziggo is een ramp. Daar ben ik het helemaal mee eens.

Ze zouden dat ding eens totaal opnieuw op moeten zetten.
En dan met makkelijk te vinden informatie en zonder al die bewegende onzin en die foeilelijke secundaire kleuren.

Ook het bouwpakket dat ze hebben om de site aan te passen direct afschaffen. Daar komen gebruikers niet voor, en het werkt voor geen meter.

Mooi om te horen dat de hulp die door gebruikers van dit forum geboden wordt tot een oplossing geleid heeft.

Daar doen we het per slot van rekening allemaal voor.

Voor een bedrijf zou het verstandig zijn een lokaal klein computer winkeltje met goede service en ondersteuning in te schakelen. Meestal vind je daar mensen met verstand van zaken die hun werk met liefde doen, zonder een 9 tot 5 mentaliteit en de klant voorop stellen.
Gewijzigd door MaXMhZ op 05-01-2011 14:23
 
ceejeewee
beste Kobus, ik vind niet dat het schrijven met hoofdletters als schreeuwen aangemerkt moet worden. De capslock stond toevallig aan en ik heb dat zo gelaten.
De marges van ziggo, zal allemaal wel en het zal ook veel slechter kunnen, dat geloof ik best.
Alles werkt naar behoren, maar de mensen die op de HD zitten weten geen raad met je vragen en ik zie eigenlijk tot op heden de meerwaarde van mijn zakelijke en duurdere abbo niet. Van alle medewerkers van de zakelijke HD was er slechts een die een beetje wist hoe het zat. Sorry maar dat vind ik niet kunnen. Je zit op een HD op de afdeling storingen en techn ondersteuning en dan behoor je gewoon je kennis te hebben. De administratieve klantenservice van zakelijk van ziggo weet wel van wanten. Ik hoor om me heen veel klachten over Ziggo en natuurlijk over andere providers. ik heb geen klachten over het product; alles in 1, wle over de service en de kwaliteit van de HD.
Daar zouden we eens een poll over moeten starten.
Het forum hier heeft me goed geholpen en als jullie dat niet hadden gedaan, was ik ws nu nog bezig geweest. En dat is te gek voor woorden want die info over de specs etc van hun modem had ziggo mij zelf moeten verschaffen, dan had ik niet 2 weken hoeven aanklooien.Sad
 
BMP
Beste ceejeewee, Smile

Quote

ik vind niet dat het schrijven met hoofdletters als schreeuwen aangemerkt moet worden


Natuurlijk mag je dat vinden, Smile En de frustratie is best te begrijpen.

Alleen op dit soort fora worden hoofdletters als schreeuwen gezien, niet alleen op dit forum maar op alle soorten forums, dat is een bekende algemene regel. Grin.

Vandaar de begrijpelijke opmerking van Kobus.

Groet BMP Wink
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
@MaXMhZ

Quote

Voor een bedrijf zou het verstandig zijn een lokaal klein computer winkeltje met goede service en ondersteuning in te schakelen. Meestal vind je daar mensen met verstand van zaken die hun werk met liefde doen, zonder een 9 tot 5 mentaliteit en de klant voorop stellen.


De ISP Clicksafe doet dit, maar dit leidt tot dramatische toestanden, men rotzooit
maar wat aan. Ik heb dat mogen aanschouwen, KPN kon in dat geval alles komen
opbouwen vanaf de binnenkomst telefoonlijn, ik ben daar niet eens meer aan begonnen.
De hele boel verknipt, lukte niet, daaaaag Mevrouw, het werkt niet, succes ermee, was
de slotopmerking van de plaatselijke "installateur" Sad . Die heeft overigens wel alle KPN
kosten op z'n bord gekregen.

Moraal van dit verhaal, heel goed plan, maar een soort van certificering van dergelijke
bedrijven is dan wel broodnodig. d.m.v. Een snelle opleiding bv.
 
MaXMhZ
Je kunt altijd pech hebben en een prutser treffen. Dit geldt voor alle service diensten. Ziggo zend "onze" monteur langs, die dus hier van Cogas blijkt te zijn, die op zijn beurt weer andere bedrijfjes inschakelt.
(ik heb eens een beetje doorgevraagd toen ze mijn Alles in 1 Extra kwamen testen).

Een soort certificering zou niet verkeerd zijn. Ik dacht dat die er al was.
Gewijzigd door MaXMhZ op 06-01-2011 08:06
 
mailpim

Quote

NETGEAR WILDE ME NIET HELPEN OMDAT DE GARANTIE 2 WEKEN WAS VERLOPEN (LEKKERE SERVICE) EN DE HD VAN ZIGGO OOK NIET WANT ZIJ DEDEN NIKS AAN ROUTERS EN HET INSTELLINGEN MENU, OOK NIET ALS DIE BIJ ZIGGO WAS GEKOCHT (BIJ ZIGGO BETAAL JE ER 20 EURO MEER VOOR DAN ELDERS EN DAN GEEN SERVICE GEVEN?????????????????????)....


Ik kan wel snappen dat een ISP geen ondersteuning geeft aan een product van derden. Als ze hier namelijk eenmaal aan beginnen kunnen ze alles wel gaan ondersteunen. Routers, switches, eigen modems, printers in het netwerk kortom noem maar op. Als ik me niet vergis geeft geen enkele provider deze service. Je kan inderdaad iemand treffen die behulpzaam is, De rest volgt de regels van zijn werkgever; niet helpen met producten van derden.

Gelukkig ben je er uit gekomen op dit forum.

ps: volgende keer caps-lock graag uitzetten Smile


edit BMP: Pim ik heb bovenstaande beetje aangepast, er is al genoeg over gezegd Smile
Gewijzigd door BMP op 06-01-2011 21:24
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'GEEN ONDERSTEUNING DOOR INCAPABELE HELPDESK', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie