obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Welke browser gebruikt u?
kobus1960
Beide browsers 5 x na elkaar laten meten op dezelfde server.

Internet explorer 8.0

1106682479

Firefox 4.0 B8

1106689191
 
Gilex
Dat is frappant idd, maar blijf toch bij FF Wink niet op alle systemen die ik gebruik kan in dat IE draaien.
FF is nog steeds voor mij iig een fijne browser op de verschillende platformen Wink
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
kobus1960
Helemaal mee eens, ik ben het ook gewend op het werk.
Dus thuis ook, sommige downloads gingen me echter opvallen.
Zoals bv. bij gratis software US.
Hier haal ik toch met regelmaat voor mezelf en anderen wat weg.
Zo ook bij gratis software NL
 
Gilex
Tjah dat jij ook zo'n heavy user bent dan is elke byte sneller ook wel fijn Pfft
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
kobus1960
GrinGrinGrin Daarom ook naar Ziggo gegaan he, dat Tele2 liep de spuigaten uit.Pfft
Ook filesearchers zoals Yabse, NZBindex enz reageren wat trager op FF, jammer
maar overkomelijk natuurlijk.
Gewijzigd door kobus1960 op 11-01-2011 17:49
 
MaXMhZ
Ik gebruik Firefox. Zowel onder WinXP 32 bit als onder Ubuntu 10.4 64 bit. Onder Ubuntu heb ik het Mozilla PPA toegevoegd, zodat ik nu dagelijks updates krijg (Daily build) voor Namoroka (64 bit versie van FF) en Shredder (64 bit versie van Thunderbird).

Ubuntu 11.4 zal Firefox 4 aan boord hebben is het plan.


Die testsites kunnen gewoon de bandbreedte niet aan.

Waar speedtest.net en speedtest.ziggo.nl 40-80 Mbps laten zien, kan ik op mijn netwerk monitor zien dat snelheden tot 138 Mbps geen uitzondering zijn.


Download een grote file van FileFront.com. Dat is zo'n beetje de enigste site die 120 Mbps kan leveren.
Wel even een accelerator als Free Download Manager gebruiken.


Er is ook veel goede gratis software op http://filehippo.com te krijgen.
Gewijzigd door MaXMhZ op 15-01-2011 12:49
 
kobus1960
Heb ook geen snelheidsproblemen, ging hier even over welke browser mensen gebruiken.
Zelf gebruik ik voor downloads Download2day heavy, zit zo rond de 14Mb, heel mooi dus.
Ik zet D2D op 9 max, zo hou ik zat over om lekker te surfen of streamen.
 
MaXMhZ
Ik denk dat de overgrote meerderheid hun standaard browser gebruikt die bij het OS zit.

Mensen die veiligheid belangrijk vinden komen al snel op firefox terecht.

Namoroka (Firefox 3.6.14pre) onder Ubuntu 10.4 AMD64 is de snelste browser die ik ooit gebruikt heb.
Gewijzigd door MaXMhZ op 15-01-2011 13:54
 
BMP
Altijd Firefox,.. een tijdje chrome geprobeert, maar het blijft Firefox Coolsnelheid ga ik ook even testen.

Als eerste Firefox

1112498724


Internet Explorer

1112502361


Google Chrome

1112504271
Gewijzigd door BMP op 15-01-2011 14:18
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Undertaker
Firefox!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke browser gebruikt u?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Horizon mediabox/modem ontoegankelijk in browser na IP gerommel Algemeen : 2 03-09-2015
welke dect-telefoons hebben voicemail-indicatie? Eigen telefoon netwerk : 4 02-09-2015
Welke router achter UBEE EVW3210 Eigen netwerk : 2 29-01-2014
Welke nieuwe decoder? Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 28-11-2013
Welke Interactieve HD ontvanger Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 7 12-10-2013
Advertentie