obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Uitbreiding telefonie-abonnement met VolopBellen. Je kunt kiezen voor VolopBellen Altijd of VolopBellen Avond/Weekend.
Eén dag gratis bellen voor 1 miljoen Alles-in-1 klanten van Ziggo
Leuk idee! Ik ga er zeker gebruik van maken. Leuk idee! Ik ga er zeker gebruik van maken. 38%[3 stemmen]
Ik heb geen telefonie van Ziggo. Ik heb geen telefonie van Ziggo. 13%[1 stem]
Ik bel als dat nodig is, ga niet op die gratis dag wachten. Ik bel als dat nodig is, ga niet op die gratis dag wachten. 50%[4 stemmen]
Totaal stemmen : 8
 Onderwerp afdrukken
Eén dag gratis bellen voor 1 miljoen Alles-in-1 klanten van Ziggo
Zippo
Eén dag gratis bellen voor 1 miljoen Alles-in-1 klanten van Ziggo

Utrecht, 11 januari 2010
Ziggo heeft meer dan 1 miljoen Alles-in-1 klanten. Om dat te vieren kunnen op zaterdag
15 januari al deze klanten goedkoop bellen. Elk gesprek naar een vast nummer in
Nederland* is dan vanaf 00.00 uur tot 24.00 uur helemaal gratis!
Alles-in-1 klanten van Ziggo kunnen overigens ALTIJD gratis bellen naar vaste nummers
van andere Ziggo klanten.

In ruim twee jaar tijd hebben meer dan een miljoen huishoudens gekozen voor Alles-in-1 van
Ziggo, waarmee ze televisie-, breedbandinternet- en (vaste) telefoniediensten in één pakket
afnemen. Er zijn in Nederland in totaal circa 7 miljoen huishoudens.

Net als in 2010 op Valentijnsdag heeft Ziggo er voor gekozen een mijlpaal met de klanten te
vieren. Op dat moment konden de 1 miljoen telefonieklanten een dag lang gratis bellen naar vaste
nummers in Nederland.

Uit cijfers van het belgedrag van Ziggo klanten blijkt dat de meerderheid van de gesprekken met
een vaste lijn gevoerd wordt naar een andere vaste lijn. Een kwart van de gespreksduur wordt
besteed aan gratis bellen naar andere klanten van Ziggo.

De tarieven van Ziggo zijn laag ten opzichte van de concurrentie. Voor Alles-in-1 klanten kost
bellen naar een vast nummer van een andere Ziggoklant zelfs niets. Bellen naar alle andere vaste
nummers in Nederland kost 3 cent per minuut.

* Actievoorwaarden
1. Gratis bellen geldt voor Alles-in-1 abonnees van Ziggo van 00.00 tot 24.00 uur op 15 januari 2011.
2. Actie geldt alleen voor bellen naar vaste nummers in Nederland, met uitzondering van betaalde servicenummers
(0900-, 084-, 085-, 087-, 088-, 18XY-, 06760- nummers)
3. Actie geldt alleen voor de variabele gesprekskosten, niet voor vaste abonnementskosten.

Bron Ziggo
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
BMP
Nou daar heb ik wat aan Angry met mijn volopbellen Angry ongelijke behandeling PfftPfftPfft hihi
Gewijzigd door BMP op 11-01-2011 21:52
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Ik heb er ook geen moer aan,ik bel vrijwel nooit,behalve naar instanties,maar ook dat gaat steeds meer via email.........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Of doe de allesin1volopbellenklant een andere geste Shock
 
mailpim

Quote

kobus1960 schreef:
Of doe de allesin1volopbellenklant een andere geste Shock


of 10% van het abo cadeau!
 
BMP
Pim,

Dat is een goed idee, misschien dat Webcare het leest Pfft

Cool hihi
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
mailpim

Quote

BMP schreef:
Pim,

Dat is een goed idee, misschien dat Webcare het leest Pfft

Cool hihi


maand gratis is nog leuker xD
 
Yes

Quote

BMP schreef:
Nou daar heb ik wat aan Angry met mijn volopbellen Angry ongelijke behandeling PfftPfftPfft hihi


Die aktie geldt ook voor ons volopbellers hoor. Die hoeven dan ook niet te betalen....Grin

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?
 
BMP

Quote

Yes schreef:

Quote

BMP schreef:
Nou daar heb ik wat aan Angry met mijn volopbellen Angry ongelijke behandeling PfftPfftPfft hihi


Die aktie geldt ook voor ons volopbellers hoor. Die hoeven dan ook niet te betalen....Grin


Ah dat is dan een dag eeegh 10 euro / 30= 33 euro cent korting op mijn abbo GrinCoolGrinPfftPfft
Gewijzigd door BMP op 14-01-2011 17:00
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
BMP

Quote

Sibbele schreef:
Ik heb ook volopbellen en kreeg hiermee dus ook een sigaar uit eigen doos.Frown


Smaakt ie Grin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eén dag gratis bellen voor 1 miljoen Alles-in-1 klanten van Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie