obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Traag internet voorlopig opgelost? of toch niet?
BMP
laatste drie avonden is het zo traag als dikke stroop, meer mensen problemen omgeving/ Franeker, Friesland ???

BMP Frown
Gewijzigd door BMP op 30-01-2011 16:42
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Je bent niet de enige,hier in DenHaag gisteravond ook erg traag soms,maar dan ineens weer 120 Mbit om 5 minuten daarna niet eens 1 Mbit te halen...........heeft een uur geduurd,daarna weer volle snelheid en niet meer ingekakt.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Was hier in de alblasserwaard gisteravond tussen 23.30 en 01.00 ook
halve snelheid, vernam ik van de vrouw (ik was werken), nu prima.
Lijkt of men bezig is hier of daar wat spul te vervangen.
Gewijzigd door kobus1960 op 16-01-2011 11:40
 
BMP
Nu al weer een paar keer in de avond de afgelopen dagen ingekakte snelheid, niks over werkzaamheden bekend,

Ik ga de ks maar eens bellen. Frown


1121533878
Gewijzigd door BMP op 21-01-2011 18:30
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Hier (na 16-01) geen last meer gehad.
De metingen via FDM blijven strak.
 
BMP
Gebeld met de KS: Smile

De medewerker heeft een op afstand reset uitgevoerd van het modem, met als gevolg dat de telefoonverbinding werd verbroken. Cool

Tweede medewerker wilde perse een mail sturen met een stappenplan en die eerst doorlopen, niks mis met mijn huislijn, pc adapterinstellingen enz enz wat ik wel wist, ondanks dat zelf toch enige controles uitgevoerd.

Weer bellen, derde medewerker heeft me prima te woord gestaan blijken rare waarde van mijn modem te komen.

Nu afgesproken drie dagen snelheid opnemen, maandag weer bellen, waarschijnlijk word het naar de tweedelijns doorgezet.

Maar het belangrijkste al is het traag het doet het nog steeds Smile
Gewijzigd door BMP op 21-01-2011 22:22
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MaXMhZ
Ik heb hier (OLdenzaal 7571DD)de laatste dagen ook problemen met de verbinding naar Los Angeles (server locatie). Aan de kant van de server is alles in orde, geen klachten gehad van 30k+ leden wereldwijd.

Ik zal ook eens een paar testjes uitvoeren komende week.
 
BMP
Vanmorgen was het nog slecht, hetzelfde als gisteravond, nu 17.00 uur is het weer als een straaljager Cool

We kijken vanavond weer
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
BMP
Het is net of het drukker word, dat het traag word, zit me af te vragen of er niks met het straatkastje aan de hand is.

Frown

vanaf vrijdag 2.27 zaterdag 3,48 en nu 3,34 mbit/s,.... met snellere perioden er tussen.
Gewijzigd door BMP op 23-01-2011 12:16
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Op het Tele2 forum zelfde verhaal, ook mensen met snelheid klachten in de US.
Er blijken 4 grote servers in de US plat te liggen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Traag internet voorlopig opgelost? of toch niet?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Advertentie