obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Problemen activeren nieuw modem cisco EPC3212
MisterSenseo
................en "klikkerdeklak" is van toepassing voor het wegvallen van je verbinding...........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Bel even de HD of er extra lijnen (4) open gezet zijn ivm hogere snelheid.
Dat wordt af en toe vergeten.
 
MisterSenseo
Ik heb ff op Etech.nu gekeken en volgens die beschrijving moet je gewoon 192.168.123.254 in kunnen vullen.
Als je het echt niet kunt veranderen zet dan alleen de laatste op 254 dan is hij in elk geval van 192.168.1.1 af en daarom ging het juist..........Wink
Bij DHCP renew of opstarten zijn IP van zowel modem als router gelijk en daar zit de kneep.
Dus 192.168.1.254 mag ook..........

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Even op klikkerdeklak in het onderschrift klikken, of dit hele artikel lezen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen activeren nieuw modem cisco EPC3212', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Advertentie